תוכן שיווקי

פלייטק הוסמכה לתקן ISO 27001 בינלאומי לאבטחת מידע

14/02/2013 13:49

חברת פלייטק הוסמכה לתקן אבטחת מידע ISO 27001 בינלאומי בזמן שיא, בזכות המקצועיות של הצוות המוביל בארגון בראשות המנמ"ר, יוחנן סומרפלד, וצוות אבטחת המידע בראשותו של מנהל אבטחת המידע בארגון, קובי לכנר.

תהליך ההסמכה לתקן נמשך כשלושה חודשים בלבד, והחל בקיום תהליך של מיפוי הדרישות העסקיות, הגדרת התכולה, ביצוע הערכת סיכונים והטמעת מתודולוגיה לניהול סיכונים בארגון. בנוסף, הוכנה לארגון מערכת לניהול אבטחת מידע (מנא"מ) הכוללת את כל המסמכים הנדרשים לעמידה בדרישות התקן.

החברה קיבלה הסמכה על כלל תהליך הפיתוח הן בסניף הישראלי והן בסניפים בחו"ל. מי שהוביל את הפרויקט מטעם החברה, הינו מנהל אבטחת המידע בארגון, קובי לכנר, שקיבל תמיכה מלאה מהנהלת הארגון. לטובת סיוע מקצועי בתהליך נבחרו שתי חברות מובילות בתחומן  חברת סיטאדל ייעוץ וחברת טיטנס סקיוריטי. ההסמכה בוצע ע"י אבי רושט – סוקר מוביל ממכון התקנים. הטמעת התקן בארגון כללה בין היתר הגדרת ושיפור תהליכים בנושא אבטחת המידע ושילוב תהליכי ניהול סיכונים ברמה הכלל ארגונית.

דני אברמוביץ, מנכ"ל טיטנס סקיוריטי: "למרות היותי בתחום למעלה מ-15 שנה, טרם ראיתי ארגון בו קיימת רמה מקצועית גבוהה כמו זו שקיימת בחברת פלייטק, וזה בזכות הצוות המקצועי שקיים בארגון, ובראשם יוחנן סומרפלד (המנמ"ר) וקובי לכנר (מנהל אבטחת המידע). החברה האלה עשו עבודה מצויינת, ובזכותם, סיימנו את הפרויקט בזמן שיא".

מימין: דני אברמוביץ - מנכ"ל טיטנס סקיוריטי, קובי לכנר - מנהל אבטחת המידע של פלייטק, מוטי קארו - מנכ"ל סיטדל ויוחנן סומרפלד - מנמ"ר פלייטק

מוטי קארו, מנכ"ל חברת הייעוץ סיטאדל: "לא בכדי ארגונים רבים מכוונים את עצמם לעמידה בסטנדרטים בינלאומיים בנושא אבטחת מידע, מהלך שכזה לא רק שיוצר הליך סדור של ניהול אבטחת המידע בארגון אלא ולפני הכול יוצר מחויבות של הארגון לנושא הכל כך אקוטי הנקרא 'אבטחת מידע'. בחברת פלייטק זיהינו כבר בשלבים הראשונים של הפרויקט את הרמה המקצועית והמהירות שבה הנהלת הארגון והצוות המקצועי הפגינו. כמי שמסתובב בקרב  עשרות רבות של לקוחות בכל שנה אני חייב לציין לטובה את הרמה המקצועית של הצוות וכן את התמיכה הרבה מצד הנהלת הארגון. כל אלו, סייעו לנו לקדם את הפרויקט בצורה חלקה ומהירה".

טיטנס סקיוריטייוחנן סומרפלד, מנמ"ר פלייטק: "לפני הכניסה לפרויקט, היה חשוב לנו לבחור חברת ייעוץ אשר תתאים לדינמיקה ולצורת החשיבה של הארגון שלנו, שהוא יוצא דופן מארגונים רבים, על כל המשתמע מכך. הצוות המקצועי שאני מנהל הינו ברמה גבוהה ביותר, ולכן היה מאוד חשוב לבחור חברה שתוכל לעמוד בקצב שלנו. הבחירה בסיטאדל ובטיטאנס הוכיחה את עצמה, הדבר בא לידי ביטוי במהירות וביעילות של החברות ללוות בצורה חלקה את הפרויקט, מתחילתו ועד סופו. חברת פלייטק הינה ידועה ברמת השקעתה מבחינת עמידה בסטנדרטים המחמירים ביותר בעולם, וכחברה מובילה בתחום, העמידה לעצמה יעדים ומתכוונת להשיגם במלואם".

קובי לכנר, מנהל אבטחת המידע בפלייטק: "נכנסנו לתהליך ההסמכה לתקן בעקבות דרישות לקוחות רבים בעולם, והזמן היה מרכיב חשוב לא פחות מרמת הביצוע. אני חייב לציין שאני מרוצה מאוד מהבחירה שעשינו בבחירת חברות הייעוץ (סיטאדל וטיטנס סקיוריטי) לצורך ליווי הפרויקט, והמקצועיות והאחריות האישית של מוטי קארו (סיטאדל) ודני אברמוביץ (טיטנס סקיוריטי) בא לידי ביטוי בסיום מהיר של הפרויקט והעברה חלקה של תהליך ההתעדה מול מכון התקנים".

אירועים קרובים