רן שלום, עיריית פתח תקוה: "אבטחת המידע של עיריות רבות לוקה בחסר"

"רבות מהעיריות מצויות בפיגור בעולם אבטחת המידע ועליהן לסגור את הפערים בתחום", אמר שלום, מנמ"ר העירייה ● לדבריו, העובדה שהשנה היא שנת בחירות ברשויות המקומיות באה לידי ביטוי בהשקעות, כולל במיחשוב

"עיריות רבות מצויות בפיגור בעולם אבטחת המידע והיא לוקה אצלן בחסר. מדובר בנושא חשוב ועליהן לסגור את הפערים בתחום", כך אמר רן שלום, מנמ"ר עיריית פתח תקווה.

שלום דיבר בפאנל שנערך במסגרת כנס KickOff 2013, שמציין את פתיחת שנת הפעילות העסקית. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך באחרונה במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, בהנחיית פלי הנמר, יזם ומנהיג הקבוצה. מנחה הפאנל היה יהודה קונפורטס, העורך הראשי של אנשים ומחשבים.

לדברי שלום, העובדה שהשנה היא שנת בחירות ברשויות המקומיות באה לידי ביטוי בהשקעות. "אנחנו משקיעים רבות בכל התחומים, כולל במיחשוב", אמר.

הוא דיבר על אגף ה-IT בעיריית פתח תקווה, בראשו הוא עומד, ואמר ש-"האגף עוסק בהבאה של חדשנות עסקית לשטח, על מנת להביא לבקרה ולחיסכון. הדבר נעשה בין השאר באמצעות הורדת המיחשוב הנייד לעובדי השטח".

שרון איינשטיין, מנמ"רית נייס. צילום: קובי קנטור"נשקיע בתחומי ההיערכות להתאוששות מאסון ובהמשכיות עסקית", ציין שלום. "יש לנו ענן פרטי עם 60 טרה-בייט ואנחנו עומדים בפני מהלך של חיבור ענן ציבורי לזה שקיים אצלנו".

לאחר מכן הוא אמר ש-3,000 מתוך 4,000 הילדים שנרשמו השנה לגני הילדים בעיר עשו זאת באמצעות האינטרנט.

"מטרתו של המיחשוב: הוזלת עלויות"
שרון איינשטיין
, מנמ"רית נייס (Nice), אמרה ש-"הרצון שלנו הוא לספק לעובדים דברים בסביבת הצרכן". היא ציינה ש-"במהותה, נייס היא חברה חדשנית, ול-IT יש את היכולת לקצר זמנים, להשתמש בתשתיות טכנולוגיות על מנת לייעל ולשפר תהליכים".

"מטרתו של המיחשוב", לשיטתה, "היא להביא להוזלת העלויות לרמת הביזנס. יש לצמצם את התחזוקה השוטפת על מנת לייצר יותר תקציבים".

שי גוטמן, מנמ"ר UPS ישראל. צילום: קובי קנטור"ה-IT יכול לבדל בין ארגונים דומים"
לדברי שי גוטמן, מנמ"ר UPS ישראל, "אנחנו עוסקים רבות במערכות מידע. ה-IT הוא בעל היכולת לבדל בין ארגונים דומים ואנחנו מייצרים את ההבדל הזה. אנחנו אמורים לייצר לארגון יכולות למכור יותר בפחות".

"העשייה שלי היא סביב תחומי המיחשוב הנייד והניידות העסקית, כמו גם האינטגרציה עם המידע העסקי", אמר גוטמן. "אנחנו נותנים את השירותים לאנשי השטח, המכירות והנהגים. אנחנו יודעים להעריך שעת הסעה של נהג ויכולים להוסיף לו שעתיים עבודה בלי להוסיף משאית".

הוא סיים בציינו, כי "תקציב התשתיות בחברה גדל. אם אני יודע ויכול להצדיק תקציב – אני מקבל אותו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים