אנליסט: מיקרוסופט מפסידה 2.5 מיליארד דולרים בשנה, כי היא לא מציעה חבילות אופיס ל-iPhone ול-iPad

ההערכה של האנליסט מתבססת על המחיר הצפוי של חבילות אופיס למכשירי iOS, מספר החבילות שיימכרו ותחזית לפיה שיעור ההתקנות של חבילת אופיס בתשלום על ידי המשתמשים במכשירים של אפל יהיה דומה לזה של המשתמשים במחשבי PC ● על פי דיווחים מסוימים, מיקורוסופט לא מכחישה שגרסה של אופיס ל-iPhone ול-iPad נמצאת בפיתוח, אולם לא מסרה מתי היא תושק ואיזו צורה היא תלבש

מיקרוסופט (Microsoft) "מותירה על השולחן" סכום של 2.5 מיליארד דולרים בשנה משום שהיא לא מציעה גרסה של חבילת אופיס (Office) ל-iPhone ול-iPad, כך טוען אדם הולט, אנליסט ממורגן סטנלי (Morgan Stanley).

הענקית מרדמונד אמנם מציעה כמה תוכנות למכשירי iOS, אולם לא חבילת אופיס מלאה. יתירה מזאת, חבילה שכזו עדיין לא נראית באופק. על פי דיווחים מסוימים, בחברה "לא מכחישים את השמועות" לפיהן גרסת אופיס למכשירי iPhone ומחשבי iPad נמצאת בפיתוח, אך לא נוקבים עדיין בתאריך יעד לשחרור החבילה ולא מפרטים איזו צורה היא תלבש.

על פי הודעה של הולט למשקיעים, מיקרוסופט עשויה להגדיל את ההכנסות ממוצרי אופיס בקרוב למחצית ולגרוף עד 2.5 מיליארד דולרים נוספים לשנה ברגע שתציע גרסת אופיס למכשירי iOS. זאת, בהשוואה להכנסה הנוכחית של החטיבה העסקית של מיקרוסופט, שאחראית לחבילת אופיס ולשירותים נוספים, שעומדת על 5.69 מיליארד דולרים בשנה.

להערכתו, חבילת אופיס למכשירי iOS תעלה כ-60 דולרים. הוא צופה את סכום ההכנסות השנתי בהנחה שעד סוף 2014 יימכרו 200 מיליון יחידות של מחשבי iPad וששיעור ההתקנות של חבילת אופיס בתשלום על ידי המשתמשים במכשירים של אפל (Apple) יהיה דומה לזה של המשתמשים במחשבי PC, כלומר 30%-40%.

"המספרים משכנעים, ויש לקוות שבמיקרוסופט יפעלו בהתאם", אמר הולט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים