ישראכרט הטמיעה מערכת BI עם יכולות Big Data בהיקף של מיליוני שקלים

המערכת היא של חברת Spotfire, שמיוצגת בישראל על ידי קבוצת יעל ● היא כוללת יכולת הצגת נתונים וניתוחם בצורה ויזואלית, ושאיבת תוכן מובנה ושאינו מובנה - עובדה שתאפשר למקבלי ההחלטות להגיב במהירות רבה לתרחישים עסקיים

קבוצת ישראכרט השלימה באחרונה יישום והטמעה של מערכת BI של חברת Spotfire, שמיוצגת בישראל על ידי קבוצת יעל. המערכת משמשת בעיקר לתחקור וניתוח נתונים בצורה ויזואלית וברורה לכל משתמש. ההיקף הכספי של העסקה לא נמסר לפרסום, אולם מקורות בשוק מעריכים אותו במיליוני שקלים.

המערכת שהוטמעה היא רובד נוסף של כלי ה-BI הפועלים בישראכרט והיא תשמש עשרות מאנשי הדרג הניהולי של החברה.

בניגוד לכלי ה-BI המסורתיים, מערכת Spotfire כוללת יכולות Big Data, תוך שילוב תוכן מובנה ושאינו מובנה. המערכת מקנה יכולות לניתוח נתונים באופן דינמי, איחוד נתונים ממקורות שונים והפצתם לגורמים הרלוונטיים בארגון.

יכולות אלה מיושמות על גבי כמויות גדולות של נתונים שנמצאים בזיכרון וגם ישירות על בסיס מקורות המידע הקיימים בארגון. כמו כן, הן מאפשרות ביצוע חישובים מורכבים במסדי הנתונים וכן ניתוח וחיזוי באופן שמזרז קבלת החלטות. כמה עשרות מקבלי החלטות בחברה, כולל המנכ"ל, יכולים לראות ולנתח באמצעות המערכת עשרות אלפי נתונים שזורמים בחברה בצורה ויזאולית וברורה. בכך הם יוכלו לזרז את תהליכי קבלת ההחלטות ולהגיב במהירות רבה יותר.

לדברי רונן זרצקי, סמנכ"ל טכנולוגיות מידע בישראכרט, "המערכת משמשת כלי יעיל וחשוב לאנשי מכירות, מנהלים ואנשי שימור לקוחות, באגף מסחר נתונים מהימנים. באמצעות המערכת, יכולים כעת מקבלי ההחלטות בישראכרט לקבל ולנתח במהירות שיא נתונים מהימנים על גיוסי לקוחות, נטישה והיקפי עסקות. היכולות של המערכת מאפשרות לזהות חריגים וכן לאתר הזדמנויות עסקיות ומגמות במהירות שיא".

נתי אברהמי, מנכ"ל קבוצת יעל, אמר שמערכת Spotfire מהווה פתרון לקבוצות כמו ישראכרט, שמתמודדת מדי יום עם כמויות עצומות של נתונים. הוא ציין ש-"היכולת לתחקר נתונים בצורה ויזואלית וטובה מהווה כלי עזר חשוב בתהליך קבלת החלטות מסחריות ואסטרטגיות".

גיל דותן, מנהל תחום ה-DW בישראכרט, אמר שהמערכת היא רובד נוסף לצד ה-BI הארגוני ושעיקר הייחוד שלה הוא היכולות הוויזואליות, שכוללות גם ניתוחים גיאוגרפיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים