תוכן שיווקי

לקראת גיליון ההצלחות | ServiceWise סיימה בהצלחה פיתוח והטמעת מערכת Billing מבוססת Force.com בחברת myThings

17/02/2013 12:37
עינת צור-שיין, מנכ"לית משותפת, סרוויס-ווייז יישומים עסקיים

חברת ServiceWise יישומים עסקיים, המתמחה במתן ייעוץ ושירותים מקצועיים בתחום CRM, שותפת זהב של Salesforce.com ושל Marketo בישראל, סיימה בהצלחה פיתוח והטמעת מערכת בילינג מבוססת פלטפורמת הפיתוח Force.com עבור חברת myThings. היקפו הכספי הכולל של הפרוייקט מאות אלפי שקלים.

חברת myThings היא חברת הטכנולוגיה הצומחת בישראל ונבחרה למקום הראשון ברשימת החברות הצומחות ביותר של דלויט בשנת 2012, עם צמיחה של 7830% בין 2007 ל-2011. myThings מתמחה בהגדלת ההכנסות של אתרים ומפרסמים, באמצעות יצירת פרסומות דינמיות בזמן אמת, המותאמות אישית לכל גולש ע"פ הרגלי הגלישה ומאפייני הצריכה שלו. myThings יוצרת יותר ממיליארד באנרים מותאמים אישית מדי חודש ומגדילה את אחוזי ההמרה (conversion rates) של גולשים שעזבו אתרי מסחר מקוון ב-150% בהשוואה לנתונים המקובלים בענף ה-retargeting (פרסום ממוקד חוזר).

החברה נזקקה למערכת אשר תנהל ותייעל תרחישי חיוב מורכבים ולצורך כך בחרה במערכת בילינג מבוססת Force.com, של Salesforce.com, המיושמת בישראל ע"י חברת ServiceWise שאף מפתחת את המערכת על-פי צרכי הלקוח. המערכת מהווה היום חלק אינטגרלי מתפעול חברת myThing ומשמשת לחישוב סכומי החיוב של לקוחות החברה, הוצאת חשבוניות וקליטת תשלומים. המערכת מתממשקת למערכות החברה לצורך קבלת נתוני הבסיס לחישובים, ולמערכות ניהול הספרים לצורך הנהח"ש.

יוסי חושן, Director of Corporate IT ב-myThingsיוסי חושן, Director of Corporate IT בחברת myThings, אומר: "עד לפני כשנה עשינו שימוש במערכות שונות לא מקושרות, ביניהן קבצי Excel, בכדי לנהל את התהליך, שהיה כמובן מסורבל ולא אמין. הפתרון של Force.com אפשר לנו לבנות תהליך אוטומטי לכל אורכו, בו האפליקציה מוזנת בנתונים ממקורות מידע רבים, עם ביצועי חישובים המבוססים על נוסחאות מורכבות, כיאה למאפייני עבודה בעידן המודרני. הפרויקט עלה לאויר בזמן קצר, ללא תקלות מיוחדות והפידבק מהמשתמשים היה מצוין כבר בתחילת העבודה עם המערכת (לא אופיני בפרויקטים מסוג זה).

אירועים קרובים