תוכן שיווקי

Frost & Sullivan הכריזה על Vidyo כזוכה בפרס "מובילת טכנולוגיית הוידאו קונפרנס ב-2013"

17/02/2013 13:01

חברת Vidyo הודיעה היום ש-Frost & Sullivan הכריזה עליה כזוכה בפרס "מובילת טכנולוגיית הוידאו קונפרנס ב-2013" וזאת אחרי מחקר ובדיקה של שלושת היצרניות המובילות את שוק הוידאו קונפרנס הגלובלי. כדי להשיג את הפרס, נבדקה Vidyo בקריטריונים הבאים:

•    פיתוח טכנולוגיה חדשה,
•    מינוף טכנולוגיות חדשות,
•    תפיסת המותג על ידי השוק ויצירת ערך ללקוח.

הדו"ח של פרוסט וסאליבן מפרט את תהליך הניתוח והבדיקה, וקובע ש-"המשך הובלת השוק תוך חדשנות טכנולוגית עושה את תחום הווידאו קונפרנס לטכנולוגיה זמינה וחובקת עולם". לדוח המלא.

"חברת Vidyo נמצאת בחזית החדשנות, משיקה מוצרים שמדגימים את הארכיטקטורה פורצת הדרך שלהם ומסבירה את מגמת הצמיחה שלה", אומר Roopam Jain, אנליסט ראשי לתחום IT וטכנולוגיית תקשורת. "Vidyo מציעה ללקוחותיה גישה חדשה לפתרון ניתן להרחבה, מבטל את המחסומים הידועים בתחום כמן מחירים גבוהים לתשתית ועידה (multipoint), הצורך ברשת תומכת QOS ואנשי IT שיתמכו במערכת".

Frost & Sullivan משבחים את Vidyo ואומרים שהם מקדימים בהרבה את השוק, מספקים את הדור ה-3 של מוצרים מבוססי SVC שמשלבים ניסיון מהשטח, פידבק מלקוחות וידע ייחודי מוגן פטנטים שיוצר יתרון מתמשך כמו עמדת מנהל ב-$750, ממשיכה את המחויבות של VIDYO לעשות את הוידאו קונפרנס לאוניברסלי ונגיש.

מה עושה את VIDYO מיוחדת
פלטפורמת התקשורת והשיתוף של VIDYO מבוססת תוכנה, גמישה מאוד ואפשר להתאימה לארגון קיים (עם מערכות LEGACY) או לצרכי השוק (הורטיקלי – למשל תחום הרפואה). ה-VidyoRouter מבוסס על פטנט בלעדי שמאפשר ארכיטקטורת שכבות וידאו בהתאם ליכולת האינטרנט או יחידת הקצה, זו פטנט שממנף את הסטנדרט SVC (ר"ת Scalable Video Coding). הפטנט מייתר את הצורך ב-MCU יקר ומציע עמידות בלתי מתפשרת בהפרעות, LATENCY נמוך מאוד מחיר של כ-10% מעלות ה-MCU והתאמה לקצב התקשורת הקיימת מה משאפשר וידאו באיכות גבוהה מאוד מעל האינטרנט או ברשתות LTE או 3G-4G. פלטפורמת VIDYO בהיותה תוכנה בלבד מאשפרת לנצל את ההתקדמות המתמדת במחשבים או סמארטפונים לביצועים טובים יותר.

דב קובסניאנו, מנכ"ל חברת AllTech Solutions Ltd, נציגת VIDYO בישראל, מוסר שחברת VIDYO פעילה בדחיפת interoperability לסטנדרטים H.264 SVC הסטנדרט HECV (H,265) ו-SIP מאז 2005. חברת VIDYO הוא ספק מוביל עם נתח שוק של התקנות בעולם של כ-24% ומספק פתרון מלא ללקוח החל מחדרי ועידה פיזיים בכל הדגמים ועד לרמת הסמארפטון והכל באיכות HD ללא צורך ב-MCU יקר.

אירועים קרובים