ישראל – המדינה הרביעית בגודלה בתערוכת הסלולר העולמית MWC

100 חברות ישראליות ישתתפו בתערוכה, שתיפתח ביום ב' בשבוע הבא - כ-40 מהן בפעם הראשונה ● הביתן הישראלי, שמאורגן על ידי מכון הייצוא, מתפרס על פני 500 מ"ר וכולל מתחם ביתני תצוגות, מתחם מפגשים עסקיים ומתחם בו יציגו חברות ישראליות יישומים שפיתחו ● במהלך התערוכה צפויים לבקר בביתן נציגים של חברות מובילות בעולם וראשי החברות הישראליות צפויים לקיים כ-2,000 מפגשים עסקיים

עיניו של שוק הסלולר העולמי נשואות לברצלונה, שם תפתח ביום ב' הבא, 25 בפברואר, תערוכת הסלולר הבינלאומית הגדולה והחשובה בעולם, MWC. בתערוכה משתתפים כ-1,500 מציגים וכ-67 אלף מבקרים מ-205 מדינות, בהם 100 חברות ישראליות. 40 מאותן חברות צפויות להציג בתערוכה בפעם הראשונה. ישראל היא המדינה הרביעית בגודלה בתערוכה מבחינת מספר החברות המשתתפות, וממוקמת אחרי ארצות הברית, שלה 231 חברות בתערוכה, בריטניה עם 186 וצרפת, שהביתן שלה כולל 165 חברות מציגות.

בתערוכה מוצגים הטכנולוגיות והמוצרים החדשים ביותר של מגוון החברות הפעילות בתחום התקשורת הסלולרית: ספקיות תשתית, מפעילות סלולאריות וספקיות תוכן.

הביתן הלאומי של ישראל מאורגן זו השנה הרביעית על ידי מכון הייצוא. הוא מתפרס על פני 500 מ"ר במיקום מרכזי בתערוכה. הביתן כולל שלושה מתחמים: מתחם ביתני תצוגות, מתחם מפגשים עסקיים ומתחם של מיצג יישומים ייחודי ואינטראקטיבי, הכולל עשרות יישומים פרי פיתוחן של חברות ישראליות. ביתן זה מופעל על ידי אנשי מכון הייצוא, שיחשפו את הפיתוחים החדשניים בפני המבקרים בביתן וצפויים ליצור קשרים עסקיים בין המבקרים למפתחי היישומים.

בין הפתרונות המוצגים השנה בביתן הישראלי נמנים פתרונות לאחסנת מידע ומיחשוב ענן, תשלום באמצעות הסלולר, פרסום מקוון, ייעול הרשת והרחבת הכיסוי, ושליטה מרחוק באמצעות המובייל.

לדברי עופר זקס, מנכ"ל מכון הייצוא, "החברות הישראליות מאופיינות ברמה גבוהה של מפתחים, בחדשנות טכנולוגית ובגמישות רבה ביכולת להתאים עצמן לטרנדים ולצרכים המשתנים של השוק העולמי. אנחנו מעמידים לרשות החברות הישראליות פלטפורמה ליצירת שיתופי פעולה אסטרטגיים עם שחקני מפתח בשוק הסלולרי העולמי".

זקס ציין שגם השנה נעשה מאמץ בשיתוף עם הנספחים המסחריים של משרד התמ"ת לפתח ערוצי שיווק ישירים בין החברות הישראליות לבכירים ממפעילי התקשורת המובילים בעולם, ביניהם חוואווי (Huwaii) ו-ZTE מסין, סמסונג (Samsung) מדרום קוריאה, אירוטל ובהארטי ההודיות, דויטשה טלקום, O2, סימנס (Siemens), טלפוניקה (Telefonice) ואקסנצ'ר (Accenture).

כמו כן, בפעם הראשונה צפויים לבקר השנה בביתן הישראלי נציגי וולוו (Volvo), שמתעניינים בפתרונות לתחום הרכב, וכן נציגים של חברות בתחום המדיה והפרסום הדיגיטלי כגון פרו7 (Pro7) ובורדה (Burda) ושל רשתות קמעונאיות. בסך הכול, צפויים להתקיים כ-2,000 מפגשים עסקיים לחברות הישראליות במשך ארבעת ימי התערוכה.

טקס הפתיחה הרשמי של הביתן הישראלי בתערוכה יתקיים ביום ב', 25 בפברואר, במעמד שר התמ"ת, יושב ראש מכון הייצוא ושגריר ישראל בספרד, ובהשתתפות נציגי החברות שלוקחות חלק בתערוכה וראשי תעשיית הסלולר הישראלית.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דוד

    אני עורך מחקר בתחום חווית המשתמש, אשמח אם תוכלו למלא את השאלון https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dC1ZWFAwR0Uwd0lCVExZUHdKaWxaZ1E6MQ#gid=0

אירועים קרובים