תוכן שיווקי

לקראת אירוע | GIV – מתן פתרון כולל לניהול תפעולי באמצעות INFOR EAM

17/02/2013 15:49

מאת הילל יוסף

"תחום מרכזי בו אנו פועלים מאז הקמת החברה, לפני תריסר שנים, הוא ניהול כולל של חברות עתירות תשתיות וציוד", אומר מאיר גבעון, מנכ"ל GIV, "יש מגזר שלם של חברות שירותים עתירות תשתיות, הדורשות פתרונות שאינם פתרונות ERP קלאסי, המבוסס על ניהול הייצור, שרשרת אספקה של חומר לייצור והפצה ומכירה של מוצרים מוגמרים. בארגונים אלו המערך התפעולי ותחומי הליבה הינם שונים מהותית".

גבעון התראיין לקראת אירוע EAM, שייערך ביום ג' השבוע, ה-19 פברואר, במלון שרתון תל אביב. לדבריו, "ארגוני שירות עתירי תשתיות צריכים פתרונות ניהוליים ומערכות מידע ניהוליות בעלות מבנה אחר לחלוטין. GIV מתמחה בפתרונות לארגונים אלה: ארגוני תחבורה וכבישים כגון רכבת ישראל, דרך ארץ, מנהרות הכרמל, רשויות מקומיות, בתי חולים, בתי מלון, ארגוני אנרגיה, תאגידי מים, קמפוסים, אוניברסיטאות וגופי ביטחון".

מה מאפיין אותם?
"עבודה מול קהל לקוחות ובנוסף תחום ליבה מרכזי קריטי – הניהול ההנדסי, הטכני, התחזוקתי, והתפעולי, בבקרה כלכלית, ובאופן בר-קיימא, כזה הנדרש לאורך שנים בלא דעיכה. עירייה, היא ארגון בעל נכסים אדירים הנדרשת לפתח, לתחזק ולתפעל אותם באופן כלכלי, בזמינות מרבית, ובקיימות לאורך שנים ללא דעיכה. הנכסים נועדו להעניק שירותים מוניציפאליים –כבישים, תאורה, מבני חינוך, מבני ציבור, גני משחקים, פארקים וגינון, תשתיות רטובות ועוד".

מה האסטרטגיה של GIV?
GIV Solutions"אנו פועלים באופן ממוקד לקוח. בשל כך אנו מטפחים את התחומים הנדרשים כדי לבצע תהליך שלם: החל מייעוץ אסטרטגי וניתוח של ה-IT, בנית מפת דרכים ותוכנית פעולה וביצוע פרויקטים באחריות מלאה. אלה כוללים אפיון וניתוח מערכות, אינטגרציה, הדרכה, הטמעה וניהול השינוי, כולל ייעוץ בכיר בתחום תשתיות מחשוב. הפרויקטים נערכים במחיר קבוע ובלו"ז קבוע. כפועל יוצא, הלקוחות משיגים את יעדיהם ומעבירים את המסר הלאה לשוק".

ספר על Infor.
"מזה חמש שנים אנו מייצגים בישראל את Infor EAM, לרבות לוקליזציה ותמיכה טכנית מלאה במוצר בישראל, ביצוע יישום, הטמעה ואינטגרציה של המערכת. גיירנו אותה לרבות אישור רשות המסים. בנוסף, אנו מהווים זרוע פיתוח לפתרונות ורטיקליים על גבי פלטפורמה של Infor EAM – פרויקט כבישים וגשרים חכמים (INTELLIGENT ROAD & BRIDGE). הפרויקט בתמיכה של המדען הראשי, זו תוכנית דו-לאומית עם מחוז ג'יאנגסו בסין. הפתרון ישווק בשוק הסיני ובעולם לניהול אחזקה מתקדם ולתפעול של ארגוני כבישים וגשרים.

פיתחנו פתרון שאומץ בישראל על ידי לקוחות שונים ומיושם בהצלחה. זיהינו בסין את הצורך. אנו פועלים עם קונסול ישראל בשנגחאי, ג'קי אלדן, להטמעת הפתרונות בסין. בנוסף לפתרון ה-BMS מדובר באינטגרציה למערך חיישנים היושבים על האלמנטים של הגשרים, מדרונות כבישים ומספקים מידע בזמן אמת למערכת ניהול הגשרים והכבישים.

Infor EAM היא מערכת ניהול אחזקה ותפעול טכנו-לוגיסטי, המאפשרת לכל ארגון בעל תהליכים תפעוליים, לאו דווקא תהליכי ייצור, לנהל את התפעול באופן מלא מתקדם ואפקטיבי על גבי המערכת.

ההערכה ש-GIV מקבלת הינה גבוהה. בשנת 2012 זכינו בשני פרסים יוקרתיים – המעידים במדויק על הישגי החברה עם INFOR EAM: שותף השנה ל-EAM ופרס על קצב האימוץ הגבוה ביותר באזור EMEA המתבסס על ההצלחות ושביעות הרצון של הלקוחות".

מה יוצג בכנס?
"בכנס תהיה סקירה נרחבת של יישומים ופתרונות בארץ ובחו"ל. קווין פרייס, מנהל פיתוח גלובלי, Infor EAM, יציג את האסטרטגיה. פרדריק רוסו, מנהל ערוצי מכירות לאזור EMEA יסקור סיפורי לקוח בולטים ממגזרים שונים בעולם. סיפורי לקוח מקומיים יוצגו אף הם ובנוסף יינתנו הרצאות וסקירות על תחום התשתיות על ידי אהוד סביון, מנכ"ל דרך ארץ ואלכס ויז'ניצר, יו"ר מקורות". בכנס נערוך פאנל ייחודי של חזון ל-2020 בהשתתפות מנהלים ממגזרים שונים שבו יידונו היערכות נדרשת בהיבטי ניהול וטכנולוגיה. בכנס יהיו הפתעות רבות וחידושים טכנולוגיים שיוצגו וייחשפו, כולל שיתופי פעולה".

אירועים קרובים