תוכן שיווקי

הסתיים בהצלחה מחזור נוסף של סדנת 4×4 בנושא התמודדות עם האיומים בעולם הסייבר

17/02/2013 17:14
נרכש הרגע. שלומי בוטנרו, סמנכ"ל הטכנולוגיות של CyActive

מחזור נוסף של סדנת 4×4 בנושא התמודדות עם איומים בעולם הסייבר מבית ג'ון ברייס מכללת היי-טק וקבוצת אנשים ומחשבים, הסתיים בימים אלו. הסדנה הועברה על ידי שלומי בוטנרו – מנהל מרכז ההתמחות של מטריקס בנושא אבטחת המידע והסייבר, ובהנחייתו של דרור בן דוד – ראש תחום יזמות טכנולוגית בחטיבת הביטחון מטריקס.

בוטנרו הוא בעל ניסיון של כ-10 שנים בעולם הסייבר בעבודה מול הגופים הגדולים בארץ ובעולם. במהלך עבודתו פיתח הכרות מעמיקה בעולמות טכנולוגיים שונים מהגנת סייבר בפיתוח מערכות ועד הגנה על תשתיות ארגוניות קריטיות. בין היתר, היה אחראי גם על ביצוע פרויקטים בנושאים טכנולוגיים מובילים בעולם הסייבר (Computer Forensics, Incident Response, Malware Analysis וכו'). בוטנרו הוא בעל ניסיון של 5 שנים בהדרכה בתחומי הסייבר השונים.

במסגרת הסדנה, נחשפו עקרונות היסוד, המתודולוגיות, הכלים ודפוסי החשיבה העיקריים מתחום אבטחת המידע והגנת סייבר, תוך שימוש בהדגמות טכנולוגיות וניתוח אירועים שהתרחשו. ניסיון רב של מנחי הסדנה בפעילויות בעולם הסייבר הן בהגדרת מדיניות והן ברמת איפיון, הטמעה ופיתוח של פתרונות אבטחה והגנת סייבר ייחודיים עבור לקוחות. על משתתפי הסדנה נמנו מנהלי אבטחת מידע, מנמר"ים, יועצי מחשוב ארגוני, מנהלי תשתיות בארגונים ועוד.

לדברי דרור בן דוד, היכולת להתמודד עם איומי סייבר עדכניים מחייבת שמירה רצופה על הכרות עם אירועים שקרו, הכרות עם טכניקות תקיפה, הדגמות והתנסות. הסדנה הנוכחית מהווה כלי מרכזי לכל מי שעוסק בתחום או בתחומים משיקים אליו.

עוד הוסיף בן דוד, כי "הנוכחות הרבה של משתתפי הסדנה מלמדת על ההתעניינות בנושא. בכוונתנו להמשיך, להעמיק ולעדכן את הדוגמאות וההתנסויות בכל סדנה כזו מחדש".

סדנה נוספת תיפתח בקרוב. 4x4

גם הפעם, הביעו המשתתפים שביעות רצון גבוהה מאוד בפגישת הסיום של הסדנה. לדבריהם, הם קיבלו בסדנה ידע וכלים שיסייעו להם במהלך עבודתם היומיומית.

לדברי ינון שבירו, סמנכ"ל שיווק בג'ון ברייס מכללת היי-טק, סדנה זו תועבר במחזוריות גבוהה. הסדנה זכתה לשבחים רבים על ידי המשתתפים, בזכות היכולת להציג תמונה רחבה של עולם ממשק משתמש יחד עם כלים מעשיים בעלי ערך מוסף מידי.

לדבריו, שלומי בוטנרו, מתוקף תפקידו, הינו איש מקצוע מנוסה ומוביל בכל רבדי הסייבר. דרור ושלומי מביאים עימם לסדנאות אלו ניסיון מעשי רב ועשיר מעולמות תוכן מגוונים ומרתקים, בשילוב סיפורי לקוח רבים, עובדה אשר הופכת את חווית הלמידה למרתקת אף יותר.

בעקבות הצלחת המחזור האחרון, תיפתח בקרוב סדנה נוספת. לפרטים נוספים אודות סדנאות 4×4 ניתן לפנות לכרמית ג'אן בטלפון 03-7330733 או בכתובת המייל הבאה

אירועים קרובים