One1 תתחזק ותתפעל במיקור-חוץ את ה-IT במוטו תקשורת; ההיקף: 1.5 מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט, תשתית המיחשוב ומערכות המידע של מוטו תקשורת ינוהלו באופן מלא על ידי One1 Systems ● זו תשמש אחראית על תמיכה טכנית, ייעוץ טכנולוגי שוטף, אספקת ציוד מיחשוב, אבטחת מידע, גיבוי, תמיכה מלאה במשתמשי הקצה ותמיכה מלאה במערכת המידע המרכזית של מוטו תקשורת

עדי שיין, מנכ"ל One1. צילום: קובי קנטור

חטיבת One1 Systems מקבוצת One1 תתפעל ותתחזק במיקור-חוץ את ה-IT במוטו תקשורת למשך שלוש שנים, בפרויקט שהחל בראשית החודש. היקף הפרויקט עומד על כ-1.5 מיליון שקלים.

קבוצת מוטו תקשורת עוסקת בהוצאה לאור של מגזינים. לחברה 150 משתמשים ועד כה היא תפעלה את מערך ה-IT שלה באופן פנימי. במסגרת הפרויקט, תשתית המיחשוב ומערכות המידע של מוטו תקשורת ינוהלו באופן מלא על ידי One1 Systems. זו תשמש אחראית על תמיכה טכנית, ייעוץ טכנולוגי שוטף, אספקת ציוד מיחשוב, אבטחת מידע, גיבוי, תמיכה מלאה במשתמשי הקצה ותמיכה מלאה במערכת המידע המרכזית של מוטו תקשורת.

לדברי אילן ציוני, המנכ"ל והבעלים של מוטו תקשורת, "כשהשקנו את אתר המגזינים Allmag הבנו שעלינו לטפל ב-IT שלנו במתכונת של מיקור-חוץ. בפרויקט זה אנחנו מקבלים פתרון תמיכה גמיש, שמותאם לצרכים המתקדמים והדינמיים שלנו".

אורן מזרחי, סמנכ"ל מיקור-חוץ ב-One1 Systems, אמר ש-"שימוש במיקור-חוץ לניהול תשתית המיחשוב והמידע מאפשר למוטו תקשורת להתרכז בפעילות הליבה העסקית שלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים