אלדד גפן, מטרו מוטור: "המנכ"לים לא מבינים ולא רוצים להבין את תפקיד המנמ"ר"

"היעד של המנמ"ר הוא לחבר את האנשים שלא מבינים ולא רוצים להבין IT לעולם שלו ולהראות להם מהו הערך של ה-IT", אמר גפן, מנמ"ר החברה ● לדבריו, "כשספקים מבטיחים מוצר או שירות בזול, זה לא ריאלי"

"המנכ"לים של החברות לא מבינים ולא רוצים להבין את תפקיד המנמ"ר. היעד של המנמ"ר הוא לחבר את האנשים שלא מבינים ולא רוצים להבין IT לעולם שלו ולהראות להם מהו הערך של ה-IT", כך אמר אלדד גפן, מנמ"ר מטרו מוטור.

גפן דיבר בפאנל שנערך במסגרת כנס KickOff 2013, המציין את פתיחת שנת הפעילות העסקית. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים באחרונה במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב והנחה אותו פלי הנמר, יזם ומנהיג הקבוצה. מנחה הפאנל היה יהודה קונפורטס, העורך הראשי של אנשים ומחשבים.

אילן שפיגלמן, סמנכ"ל השיווק של אורקל ישראל. צילום: קובי קנטורבמהלך דבריו התייחס גפן לעבודתו מול הספקים השונים של מטרו מוטור ואמר ש-"מול חלקם נהנינו לעבוד ומנגד, היו ספקים שרק התעקשו למכור, ועימם הדברים עבדו פחות טוב".

לדבריו, "יש להבחין בין הבטחות הספקים. כשהם מבטיחים מוצר או שירות בזול, זה לא ריאלי. בפרויקטים הדברים יותר מורכבים ולכן חשוב לבדוק עם מי אתה עובד".

"הספקים היו יותר חמדנים – אבל זה עבר להם"
"פעם הספקים היו יותר חמדנים, אבל זה עבר להם. ספקים שימשיכו להיות חמדנים לא ישרדו", אמר אילן שפיגלמן, סמנכ"ל השיווק של אורקל (Oracle) ישראל.

הוא הוסיף ש-"היכן שהלקוח מרגיש שותף אמיתי הפרויקט עובד ומצליח. בהרבה פרויקטים, כשיש אנרגיה לא טובה הוא לא יצליח. העניינים מתגלגלים יותר טוב כששם המשחק הוא שותפות".

שרה צפריר, מנמ"רית בית החולים רמב"ם. צילום: קובי קנטור"רפואה וטכנולוגיה משולבים זה בזה"
שרה צפריר
, מנמ"רית בית החולים רמב"ם, אמרה ש-"נתמזל מזלי ולמנכ"ל ולהנהלה של בית החולים יש יחס חיובי לטכנולוגיה. רפואה וטכנולוגיה משולבות זו בזו".

היא הביאה כדוגמה את המערכת לניהול בית חולים בחירום, Emergency, שזכתה בפרס בתחרות מצטייני המיחשוב IT Awards 2012 של אנשים ומחשבים, וציינה שהדרישה להקמתה באה מצד ההנהלה. לדבריה, "המערכת הוקמה ככלי עזר להנהלת בית החולים, כדי לייצר תמונת מצב עדכנית של הנעשה בו, לקבל החלטות מבוססות על מידע כולל ועדכני, לספק הנחיות לגופי הביצוע בבית החולים בהתאם לתרחישים שונים ולעדכן את הגורמים הממונים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים