פייסבוק תאפשר לקדם בתשלום הודעות של חברים

הגידול המתון ברווחים ושער המניות המקרטע מניעים את פייסבוק למצוא מקורות הכנסה נוספים מהמשתמשים ברשת החברתית - וקידום ההודעות הוא אחד מהם ● השירות יושק בהדרגה ברחבי העולם וכדי לשמור על הפרטיות, הודעות של חברים שקודמו בתשלום יוצגו רק למשתמשים שרשאים, על פי ההגדרות, לצפות בהודעה המקורית ● המחיר בארצות הברית יעמוד על כשבעה דולרים, אולם הוא עשוי להשתנות

פייסבוק (Facebook) מציעה תפקוד חדש שמאפשר לקדם בתשלום הודעות של חברים באתר. השירות מבוסס על הכלי הקיים שמאפשר לקדם בתשלום הודעות של המשתמש עצמו. קידום הודעות של חברים בארצות הברית יעלה כשבעה דולרים, אם כי מהרשת החברתית נמסר שהמחיר עשוי להשתנות.

הגידול המתון ברווחים ושער המניות המקרטע מניעים את פייסבוק למצוא מקורות הכנסה נוספים מכ-1.1 מיליארד המשתמשים ברשת החברתית. קידום ההודעות הוא אחד מהם.

בהודעה שפרסמה החברה נכתב, כי "אם חבר שלך רץ מרתון למטרות צדקה, תוכל לסייע לו באמצעות קידום ההודעה שלו לכל החברים שלך. אם ידידה שלך משכירה דירה, תוכל לשתף את ההודעה שלה עם ידידים משותפים כדי לעזור לה למצוא שוכר".

השירות החדש יושק בהדרגה ברחבי העולם. כדי לשמור על הפרטיות, הודעות של חברים שקודמו בתשלום יוצגו רק למשתמשים שרשאים, על פי ההגדרות, לצפות בהודעה המקורית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים