מיקרוסופט מזכירה: גרסת ה-RTM של חלונות 7 עומדת לצאת משירות

החברה שלחה למשתמשי הגרסה, שיצאה לפני יותר משלוש שנים, הודעה לפיה התמיכה בה תיפסק ב-9 באפריל, עם יציאת עדכוני האבטחה לחודש זה ● לקוחות שיבקשו לקבל עדכונים למערכת ההפעלה לאחר 9 באפריל יצטרכו לשדרג לגרסה SP1 של חלונות 7, אם עדיין לא עשו זאת

הגרסה הראשונה של חלונות 7 (Windows 7), גרסת RTM (ר"ת Release To Manufacturing), ששוחררה לפני יותר משלוש שנים, עומדת לצאת משירות והתמיכה הרשמית בה תיפסק בתחילת חודש אפריל הקרוב – כך עולה מהודעה ששלחה מיקרוסופט (Microsoft) למשתמשי הגרסה הוותיקה.

החל מ-9 באפריל, המועד שבו ישוחררו עדכוני האבטחה של חודש זה, הגרסה היחידה של חלונות 7 שתזכה לתמיכה רשמית תהיה SP1 (ר"ת Windows 7 Service Pack 1). זאת על פי מדיניות מיקרוסופט שקובעת שתמיכה בגרסאות קודמות תיפסק שנתיים לאחר שהופיעה גרסה מתקדמת יותר.

גרסת SP1 של חלונות 7 הופצה ללקוחות כעדכון אוטומטי החל מסוף פברואר 2011. לפיכך, בתום שנתיים, עומדת מיקרוסופט להפסיק את התמיכה בגרסת ה-RTM של חלונות 7. עם זאת, עדכונים שאינם קשורים באבטחה יופצו למשתמשים בגרסאות עדכניות של חלונות 7 – נכון להיום זו SP1, אך על פי דיווחים, ייתכן שבעתיד תופיע גרסת SP2 – עד 13 בינואר 2015 וטלאי אבטחה יופצו עד 14 בינואר 2020.

אירועים קרובים