מטריקס הטמיעה מערכת לניהול ידע בדרך ארץ – מפעילת כביש 6; ההיקף: מאות אלפי שקלים

המערכת לניהול ידע, המשרתת מאות משתמשים, מבוססת על פתרון Brain-I שפותח על גבי פלטפורמת SharePoint של מיקרוסופט

מטריקס הטמיעה מערכת לניהול ידע פרי פיתוחה בדרך ארץ, החברה המפעילה את כביש 6. הפרויקט החל באפריל 2012 והסתיים בימים אלו. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו פרויקטים מסוג זה במאות אלפי שקלים.

המערכת לניהול ידע משרתת מאות משתמשים. היא מבוססת על פתרון ניהול הידע Brain-I, שפותח על ידי מרכז התמחות ניהול ידע ופורטלים של מטריקס על גבי פלטפורמת SharePoint של מיקרוסופט (Microsoft). המערכת מאפשרת למשתמשים להזין תוכן ולתזמן הופעת תכנים, להזין משובים לתכנים, להפיק דו"חות, לנהל ארכיון, כרטסת לקוחות, טפסים והרשאות, לדווח על נוכחות ולהציג נתונים סטטיסטיים.

כמו כן, המערכת מספקת תסריטי שיחה, תדריכים יומיים, אפשרות להקים פורום משתמשים, מערכת דואר אלקטרוני פנימית, פרסום הודעות לכלל עובדי החברה, ועוד. לצד תכנים חדשים, שולבו במערכת תכנים קודמים שעברו הסבה ממערכת ברל'ה – מערכת ניהול הידע הקודמת. עוד בוצעה אינטגרציה של מערכת ניהול הידע עם ה-Active Directory הארגוני.

מדרך ארץ נמסר, כי "תחום ניהול הידע מהווה ציר מרכזי בתהליכי העבודה בחברה. שימוש מושכל בידע הארגוני המצטבר הוא המפתח לצמיחה ולהתייעלות עסקית. זאת, בין היתר, באמצעות שימוש במערכות תומכות בהבניית המידע, זרימתו ותיעודו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים