האתר החדש של מייסד Megaupload יקבל תשלומים גם באמצעות ביטקוין

באמצעות השימוש במטבע הדיגיטלי, יוכלו משתמשי מגה לרכוש לעצמם שטח אחסון נוסף, מעבר ל-50 הג'יגה-בייטים שמעניק האתר בחינם ● החבילה הזולה ביותר שמוצעת כיום, הכוללת 500 ג'יגה-בייטים, תימכר תמורת כחצי ביטקוין או 13 דולרים בחודש

לא דיווח על הכנסות ממטבעות דיגיטליים - ונעצר

מגה (Mega), האתר החדש של קים דוטקום, יקבל מעתה תשלומים גם באמצעות המטבע הדיגיטלי ביטקוין (Bitcoin) – כך הודיע יזם האינטרנט בהודעה שפרסם בטוויטר (Twitter). בכך יצטרף אתר האחסון והשיתוף החדש לאתרי ענק כמו רדיט (Reddit) ו-וורדפרס (WordPress), שכבר מקבלים את אמצעי התשלום הייחודי.

באמצעות השימוש בביטקוין, יוכלו משתמשי מגה לרכוש לעצמם שטח אחסון נוסף, מעבר ל-50 הג'יגה-בייטים שמעניק האתר בחינם. שער ההמרה של המטבע עומד כיום על כ-26 דולרים לביטקוין אחד. כך, החבילה הזולה ביותר שמציע כיום מגה, הכוללת 500 ג'יגה-בייטים, תימכר תמורת כחצי ביטקוין או 13 דולרים בחודש. השירות מציע לרכוש נפח אחסון בענן של עד ארבעה טרה-בייטים לכל משתמש.

ביטקוין הוא מטבע דיגיטלי מבוזר, המבוסס על תוכנה חופשית שפותחה על ידי סאטושי נקאמוטו ב-2009. המטבע אינו מיוצר כמו המטבעות הפיזיים בהם אנחנו משתמשים כיום, אלא באמצעות פעולה המכונה "כרייה". כך, אין בית דפוס שמדפיס שטרות ביטקוין ואין מטבעה שמייצרת מטבעות מסוג זה, שכן את ביטקוין כורים מאות אלפי מחשבים בכל העולם. ייחודו של המטבע מתבטא בכך שהוא אינו בשליטתה של אף ממשלה או בנק מרכזי, אלא נשען על נוסחה מתמטית מורכבת ומנגנון רשת שנועד להבטיח מניעת זיופים. בזכות כך, הוא הפך לפופולרי במיוחד בעסקות אינטרנט – לגיטימיות ואחרות.

קים דוטקום התפרסם כמייסד אתר שיתוף הקבצים הפופולרי Megaupload, שנסגר על ידי הרשויות בארצות הברית בטענה לפיראטיות. לאחר מאבק משפטי ארוך שניהל, ממתין בימים אלה דוטקום עם עמיתיו בניו זילנד להחלטה אם יוסגרו לארצות הברית, שם עשוי להיגזר עליהם עונש מאסר.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אסף

    לעידכונים שותפים בנושא ביטקוין אני ממליץ לבקר בבלוג הזה:http://bitcoin-trading.blogspot.co.il/

אירועים קרובים