EMC ישראל שדרגה את מערכות האחסון בבזק בינלאומי בפרויקט בהיקף מיליוני שקלים

הפרויקט כלל הטמעה של שתי מערכות אחסון חדשות של EMC, שהחליפו את התשתית הקודמת, ששירתה את החברה בשנים האחרונות - מערכת האחסון הארגוני VMAX ומערכת האחסון האחוד VNX ● בנוסף, בתשתית החדשה שולב פתרון RecoverPoint של EMC, שמספק יכולת שרידות גבוהה וזמינות מידע לכל נקודת זמן

EMC ישראל שדרגה את תשתית האחסון בבזק בינלאומי, בפרויקט שהחל לפני כשנה וחצי והסתיים לפני כחודש – כך נודע לאנשים ומחשבים. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על מיליוני שקלים.

הפרויקט נערך בשיתוף צוות ה-System של בזק בינלאומי. הוא כלל הטמעה של שתי מערכות אחסון חדשות, שהחליפו את התשתית הקודמת, ששירתה את החברה בשנים האחרונות. אחת מהן היא מערכת האחסון הארגוני VMAX והשנייה – מערכת האחסון האחוד VNX, שתיהן מבית EMC. בנוסף, בתשתית החדשה שולב פתרון RecoverPoint של EMC, שמספק יכולת שרידות גבוהה וזמינות מידע לכל נקודת זמן.

לדברי שגיא קוז'וך, סמנכ"ל טכנולוגיות מידע בבזק בינלאומי, "תכננו מחדש את סביבות הייצור בארגון, כך שהשגנו ביצועים משופרים ויכולות שרידות גבוהות יותר של מערכות הליבה. אנחנו ערוכים כעת למציאות החדשה בשוק, שדורשת זמני תגובה מהירים ומענה טכנולוגי איכותי ומתקדם".

יניב גיאת, מנהל פריסייל ב-EMC ישראל, ציין ש-"ההיבט הטכנולוגי מהווה יתרון תחרותי וגורם מבדל עבור בזק בינלאומי בשוק תחרותי, כשאיכות השירות ואמינותו עומדים בראש סדר העדיפויות של הלקוח. בנוסף, המערכות מאפשרות לחברה להשיג חיסכון משמעותי בעלויות השוטפות וייעלה את תהליכי העבודה בארגון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים