אירופה: הרשויות עשויות לנקוט ב-"צעדי ענישה" מתואמים נגד גוגל

מהרשות לשמירה על הפרטיות בצרפת נמסר אתמול (ב'), כי אנשיה עדיין ממתינים לתגובות "מדויקות ויעילות" מגוגל לתריסר המלצות שאומצו פה אחד על ידי 27 רשויות במדינות החברות באיחוד האירופי באוקטובר האחרון ● על פי האיחוד, אם ענקית האינטרנט לא תגיב כנדרש ממנה ותשנה דרמטית את האופן שבו היא מנהלת את נתוני המשתמשים, היא צפויה ל-"צעדי ענישה" מתואמים ● בגוגל טוענים מצידם, כי הם "מכבדים את החוקים של האיחוד" ● ההצבעה בנושא - בסוף החודש

הרשויות השונות לשמירה על הפרטיות באירופה עשויות לנקוט ב-"צעדי ענישה" מתואמים נגד גוגל (Google) עוד לפני הקיץ הקרוב, אם ענקית האינטרנט לא תערוך שינוי דרמטי באופן שבו היא מנהלת את נתוני המשתמשים.

מהרשות לשמירה על הפרטיות בצרפת נמסר אתמול (ב'), כי אנשיה עדיין ממתינים לתגובות "מדויקות ויעילות" לתריסר המלצות שאומצו פה אחד על ידי 27 רשויות במדינות החברות באיחוד האירופי באוקטובר האחרון ואם גוגל לא תגיב כנדרש ממנה, היא צפויה ל-"צעדי ענישה" מתואמים. קבוצת העבודה של הממונים על הפרטיות באירופה, המכונה Article 29 Working Party, עתידה להצביע על ההצעה בסוף החודש.

"הרשויות המופקדות על השמירה על הפרטיות באירופה הבחינו כי גוגל לא סיפקה תגובות מדויקות ויעילות להמלצות", נמסר מהרשות CNIL, שהובילה במרץ רב את החקירה נגד גוגל. "אי לכך, אנחנו מחויבים לפעול ולהמשיך בחקירות. קבוצת העבודה שמובילה CNIL תתאם את צעדי הענישה שייצאו לפועל עוד לפני הקיץ הקרוב".

גוגל הכחישה שמדיניות הפרטיות שלה עומדת בסתירה לחוקים של האיחוד האירופי. "מדיניות הפרטיות שלנו מכבדת את החוקים של האיחוד ומאפשרת לנו לספק שירותים בצורה פשוטה ויעילה יותר", נמסר בהודעה שפרסמה החברה. "שיתפנו פעולה בצורה מלאה עם CNIL לאורך כל התהליך ונוסיף לעשות כך גם בעתיד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים