מאיר גבעון, GIV: "הניהול בארגונים עתירי תשתיות הינו אגוז קשה לפיצוח הדורש 'מפצח אגוזים'"

"הארגונים הללו צריכים את מפצח האגוזים על מנת לקבל פתרונות לעבודה מול קהל לקוחות גדול ומנגד - לטיפול וניהול הנדסי, טכני, תחזוקתי, תפעולי, כלכלי ובר קיימא", אמר גבעון, מייסד ומנכ"ל החברה ● לדבריו, "ארגונים נדרשים לשאול את עצמם מיהם ומהם, ועל בסיס תשובה זו להתאים את מערכות ה-IT הנדרשות להם"

"הניהול בארגונים עתירי תשתיות הינו אגוז קשה לפיצוח, בגלל הקושי והמרכבות הרבה שבו. חברות שכאלה נדרשות ל-'מפצח אגוזים' משוכלל על מנת לקבל פתרונות לעבודה מול קהל לקוחות גדול ומנגד – לטיפול וניהול הנדסי, טכני, תחזוקתי, תפעולי, כלכלי ובר קיימא", כך אמר מאיר גבעון, מייסד ומנכ"ל GIV.

גבעון דיבר בפתח אירוע שערכה החברה, שנושאו EAM (ר"ת ניהול הנכסים הארגוניים). האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים היום (ג') במלון שרתון תל אביב, בהשתתפות יותר מ-200 מלקוחות החברה ובהנחיית פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים.

לדברי גבעון, "ארגונים נדרשים לשאול את עצמם מיהם ומהם, ועל בסיס תשובה זו להתאים את מערכות ה-IT הנדרשות להם. יש מגזר שלם של חברות שירותים עתירות תשתיות שדורשות פתרונות שאינם פתרונות ERP קלאסי, כזה שמבוסס על ניהול ותכנון הייצור, שרשרת אספקה של חומר ומוצרים".


צילום ועריכת וידיאו: עדי רמלר

הוא מוצא שלושה היבטים שמאפיינים ארגונים עתירי תשתיות: "ניהול ומערכות ניהול, קרי: ניהול העסק כעסק, עם משרד אחורי, פיננסי ומשאבי אנוש; ניהול מחזור חיי השירות והלקוחות, מעין CRM; וניהול התשתיות והציוד, על כל מחזור החיים שלהם. זהו EAM – ניהול הנכסים הארגוניים לכל אורך מחזור החיים". עוד אמר גבעון, כי "ארגונים עתירי תשתיות נדרשים לניהול מחזור החיים המלא של התפעול, תוך ניהול כלל התהליכים, לצד קבלת ערכים של תקינות זמינות וכדאיות כלכלית".

"מאז הקמת GIV, לפני 12 שנים, היא צומחת בהיקפי הפעילות בעשרות אחוזים מדי שנה, וכך צפוי גם השנה", ציין. הוא מנה בין לקוחות החברה את שיכון ובינוי, דרך ארץ, מי אביבים, עיריית תל אביב-יפו, רשויות מקומיות נוספות, נתיבי היובל, נתיבי הכרמל, רכבת ישראל, בנק לאומי, משרדי ממשלה, חברות סלולר וגופים בתחומי האנרגיה והביטחון. לדבריו, החברה פועלת בעולמות ה-BI, ה-BPM וה-EAM בשלוש זרועות: ייעוץ אסטרטגי, ניהול פרויקטים וניהול השינוי בקרב מנהלים בארגון. "80% מהפרויקטים נכשלים לא מסיבות טכנולוגיות, אלא כי הם לא מצליחים לערוך את השינוי הנדרש בעקבות הפרויקט", אמר גבעון.

הוא הוסיף ש-"מאז 2008, החברה מייצגת את אינפור (Infor). הייצוג כולל הטמעה של המערכת שלה והתאמות מקומיות. גיירנו אותה, לרבות התאמות בהיבטים הפיננסיים מול רשות המסים". גבעון ציין ש-"GIV מהווה זרוע פיתוח לפתרונות ורטיקליים על גבי פלטפורמה של אינפור. למשל, פרויקט כבישים וגשרים חכמים, שמבוצע בתמיכה של המדען הראשי במשרד התמ"ת. זו תוכנית דו-לאומית שנעשית במחוז ג'יאנגסו בסין, שמונה 80 מיליון תושבים. הפתרון ישווק בשוק הסיני ובעולם בכלל לניהול אחזקה מתקדם ולתפעול של כבשים וגשרים. בנוסף לפתרון שלנו, אנחנו מציעים לחבר חיישנים שיושבים על הגשר ומספקים מידע אודותיו למערכת ניהול הגשרים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים