ביל גייטס: אני לא שבע רצון מהחדשנות במיקרוסופט

"בשנה האחרונה נעשו בחברה דברים מופלאים רבים בהנהגתו של סטיב באלמר: חלונות 8 היא המפתח לעתיד, מחשבי Surface, בינג, שבזכותו אנשים נהנים ממוצר חיפוש טוב יותר, קונסולות Xbox", אמר מייסד ויושב ראש מיקרוסופט בראיון ל-CBS ● "אולם, האם זה מספיק?", שאל והשיב: "לא, הוא ואני איננו שבעי רצון מהרמה של פריצות הדרך" ● עם זאת, לדברי גייטס, "אנחנו משוכנעים שאנחנו עושים את כל מה שניתן לעשות"

על אף שביל גייטס פרש כבר לפני חמש שנים ממשימות של ניהול שוטף במיקרוסופט (Microsoft), הוא עדיין עוקב מקרוב אחרי פעילותה של החברה שהוא היה אחד ממייסדיה – ואינו מרוצה בהכרח מכל מה שהוא רואה.

בראיון שהעניק באחרונה לתוכנית This Morning של הרשת האמריקנית CBS שאל המראיין, צ'רלי רוז, את יושב ראש מיקרוסופט אם הוא מרוצה מהביצועים של סטיב באלמר כמנכ"ל החברה. גייטס השיב, כי מיקרוסופט עשתה בשנים האחרונות בהנהגתו של באלמר "דברים רבים ונפלאים", אך הביע אי שביעות רצון מהחדשנות שלה.

"ברור לכם שאנחנו (גייטס ובאלמר) אנשים בעלי ביקורת עצמית רבה ואני אומר לכם שבשנה האחרונה נעשו בחברה דברים מופלאים רבים בהנהגתו של באלמר", אמר גייטס. "חלונות 8 (Windows 8) היא המפתח לעתיד, מחשבי Surface, בינג (Bing), שבזכותו אנשים נהנים ממוצר חיפוש טוב יותר, קונסולות Xbox. אולם, האם זה מספיק? לא, הוא ואני איננו שבעי רצון מהרמה של פריצות הדרך, אם כי אנחנו משוכנעים שאנחנו עושים את כל מה שניתן לעשות".

גייטס היה ביקורתי במיוחד בכל הקשור לפועלה של מיקרוסופט בשוק הטלפונים החכמים, בו עומד נתח השוק של החברה על 2.4% בלבד, על פי נתונים שפרסמה לא מכבר חברת המחקר IDC. "ישנם תחומים רבים, כמו טלפונים סלולריים, שבהם לא נטלנו את ההובלה כבר בשלבים המוקדמים. לא החמצנו את השוק של הטלפונים החכמים אבל האופן שבו ניגשנו לכך לא אפשר לנו להוביל, כך שאין ספק שמדובר בטעות", אמר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים