תוכן שיווקי

לקראת אירוע | כ-1000 משתתפים נרשמו לכנס המפתחים הגדול של סלע תוך שבועיים בלבד

לראשונה בישראל, על במה אחת, למעלה מ-70 סדנאות והרצאות, 35 מרצים מובילים - ביניהם 11 מומחים מחו"ל, ביניהם כוכבי על מעולם התוכנה וסדנאות מרתקות על הטכנולוגיות של המחר

19/02/2013 14:49

סלע חולשת על שוק הדרכות ההייטק המקצועי בישראל, כמובילה טכנולוגית היא מקיימת את כנס המפתחים הגדול ביותר והמקצועי ביותר – SDP, ה-14 במספר. מדובר בכנס ההיי-טק הגדול ביותר המתקיים בישראל זו השנה השישית, בהשתתפות מאות מנהלי פרויקטים, ראשי צוותים, מתכנתים מהחברות המובילות, ועשרות מרצים מובילים מהארץ ומחו"ל אשר יציגו טכנולוגיות חדשניות.

כנס SDP במאי, מורכב מחמישה ימים: שלושה ימים של סדנאות בנות יום מלא, ויומיים של הרצאות קצרות בארבעה מסלולים בו-זמנית. ניתן להירשם לכל יום בנפרד, וליהנות מהרצאות במגוון נושאים, החל מ-Windows Azure וחידושים בצד הסרבר של .NET, דרך Windows 8 ו-Windows Phone, וכמובן כל תחום ה-Web וה-HTML5.

ענני הטכנולוגיה עדיין באוויר
כנס SDP שהתקיים בנובמבר האחרון הוכתר כהצלחה מרשימה עם רישום של יותר מ-1300 איש והרבה מתעניינים שנותרו ללא כיסא. אחת ההפתעות בכנס במאי, הינה השתתפות של מומחים מחו"ל בהרצאות ברמה שכמעט לא ניראית בישראל. יודעי דבר בסלע, מספרים כי למשתתפים בכנס בהחלט צפויה התלבטות קשה בין הסדנאות המתוכננות.

רשימת מרצים מנצחת
מבין המרצים הבולטים בכנס נמצאים שמות גדולים כגון:

Jesse Liberty – אוונגליסט בחברת טלריק, MVP של מיקרוסופט, שבין תפקידיו בעבר: מהנדס תוכנה בכיר ב-AT&T וסגן נשיא לטכנולוגיות מידע בסיטי בנק. ג'סי הינו המחבר של ספרים בנושאי Windows 8, והוא ידוע בעיקר בשל הבלוג האישי אותו הוא כותב, בלוג לו תומכים רבים בעולם הפיתוח.

Shawn Wildermuth הוא MVP של מיקרוסופט בתחום ASP.NET, מרצה בינלאומי, מחברם של שישה ספרי פיתוח ב-NET. ועוד.

רשימת המרצים הישראלית לכנס אינה נופלת מן הרשימה העולמית וניתן למצוא בה שמות גדולים, MVP-ים של מיקרוסופט וכן מרצים ויועצים בכירים, כגון סשה גולדשטיין, CTO סלע, MVP של מיקרוסופט בתחום #C ומחברם של הספרים: Introducing Windows 7 for Developers ו-Pro .NET Performance. סשה הוא בין המרצים המבוקשים בכנסי מיקרוסופט: בכנס SDP הקודם, כך מגלים בסלע, שוכפלה ההרצאה שלו שוב ושוב 3 פעמים לבקשת הקהל!

ביקוש שעולה על ההיצע
בכל כנסי ה-SDP הקודמים, הביקוש למרבית ההרצאות היה כ"כ גדול, שגם לאחר שכפול נושאים על פני מספר מפגשים, חלק מהנרשמים נותרו ללא מקום.

סיגל גרוסי, מנהלת השיווק במגזר העסקי בסלע, מסרה היום כי "למרות שנותרו 3 חודשים להרשמה לכנס, אנחנו מוצפים בפניות. אנחנו בשיא רישום של כל הזמנים, אני מציעה לכל מי שמתכנן להרשם ועדיין לא עשה זאת, לעשות זאת בשבוע הקרוב. יש הרצאות שכמעט מלאות וחבל לפספס. עם כזאת גווארדיה של מרצים מובילים בעולם שמגיעים לראשונה לישראל ומוניטין שנצבר על פני 14 כנסים קודמים, מדובר בכנס הפיתוח שכל חברה שמפתחת בטכנולוגיות מיקרוסופט חייבת להיות בו כדי לא להשאר מאחור".

אירועים קרובים