שיא חדש לשער המניות של גוגל: יותר מ-800 דולרים למנייה

גוגל היא חברת ההיי-טק הראשונה ששער המניות שלה חוצה את רף 800 הדולרים, עם קרוב ל-807 דולרים לכל אחת ● הסיבות לכך הן התוצאות הכספיות הטובות שהציגה החברה וכוונתה לפתוח חנויות פיזיות ● מאז תחילת השנה עלה שערן של מניות החברה ב-14% - יותר מפי שניים משיעור העלייה הממוצע של המניות בנסדא"ק בתקופה זו

הפרסומים על הכוונה של גוגל (Google) לפתוח חנויות קמעונאיות במרכזים עירוניים גדולים התקבלו בחיוב בוול-סטריט – ושער המניות של ענקית החיפוש טיפס ל-806.85 דולרים למנייה. בכך הפכה גוגל לחברת ההיי-טק הראשונה ששער מניותיה חוצה את הרף של 800 דולרים לאחת.

מאז תחילת השנה עלה שערן של מניות גוגל ב-14% – יותר מפי שניים משיעור העלייה הממוצע של המניות בנסדא"ק בתקופה זו, שעמד על 6.4%.

לפרסומים על הכוונה לפתוח חנויות פיזיות עד סוף השנה יש לצרף את התוצאות הנאות עליהן דיווחה גוגל ביחס לרבעון הרביעי ואת העובדה שבשנה הכספית האחרונה חצה היקף ההכנסות שלה בפעם הראשונה את הרף של 50 מיליארד דולרים.

על פי הוול-סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal), רק שלוש מניות אחרות נהנות משער גבוה מ-800 דולרים למנייה: מניות סוג A של Seaboard, ברקשייר הת'אווי (Berkshire Hathaway) ו-NVR.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים