תוכן שיווקי

לקראת גיליון ההצלחות | Top Priority של MedaTech

חברת מידעטק מסכמת את 2012 עם עשרות פרויקטים מוצלחים של הטמעת מערכת Priority ● היקף הפרויקטים המדויק לא נמסר לפרסום אולם גורמים בשוק מעריכים כי הוא נאמד בעשרות מיליוני שקלים

20/02/2013 14:37

חברת מידעטק טכנולוגיות מידע, המתמחה ביישומי Priority, בפיתוח מודולים לסביבת Priority ובאספקת פתרונות כוללים בתחום מערכות המידע הניהוליות, מדווחת כי במהלך 2012 הושלמו בהצלחה עשרות פרויקטים של הטמעת מערכות Priority בחברות רבות במשק הישראלי והבינלאומי. בין הפרויקטים הבולטים שהושלמו השנה ניתן למצוא את קבוצת ידיעות אחרונות, התעשייה האווירית, תעשיות חלאבין, החשמל הסיטונאי, אפימילק, פלוריסטם ועוד. פרויקטים אלה ופרויקטים נוספים שהושלמו השנה, מצטרפים למאות הלקוחות הפעילים של חברת מידעטק, מאז הקמתה בשנת 1993.

חנה שראל, מנכ"לית מידעטק: "שנת 2012 במידעטק התאפיינה בעשרות פרויקטים מסחריים ותעשייתיים חדשים שבהם באו לידי ביטוי הערכים המוספים שמספקת מידעטק ללקוחותיה יחד עם הניסיון הרב והיכולת של החברה לרכז מאמצים בכדי לעמוד בלוחות זמנים. היכולת של מידעטק ליישם פתרונות גמישים, התומכים בפעילות הלקוחות בסביבה העסקית, תוך מתן כלים המסייעים ליתרון התחרותי של הלקוחות, אפשרו יישום מהיר ומוצלח של המערכות. יחד עם הגידול בפעילות החברה, גויסו עשרות עובדים חדשים לחברה. חברת מידעטק עושה ותמשיך לעשות כל שביכולתה על מנת להבטיח ששנת 2013 תאופיין גם היא בהצלחה מרובה תוך הענקת תמיכה ושירות מקסימאליים ללקוחותיה".

מידעטק טכנולוגיות מידע מתמחה ביישומי Priority, בפיתוח מודולים לסביבת Priority ובאספקת פתרונות כוללים בתחום מערכות המידע הניהוליות. פתרונות אלה כוללים ביצוע פרוייקטי ERP, יישום פורטלים עסקיים, פיתוח אתרי מסחר נלווים ועוד.

אירועים קרובים