ז'אן מארק ברונויל, HP: "ארגונים נדרשים לקצר את זמני התגובה לשינויים פנים וחוץ ארגוניים"

"הלקוחות הארגוניים לא רוצים להתעסק בניהול שירותי ה-IT", אמר ברונויל, מנהל מכירות ITSM באגף התוכנה של HP העולמית, בראיון לאנשים ומחשבים ● הוא אמר ש-"הם רוצים לעשות כמה שפחות תצורה, כמה שפחות התאמות, כמה שפחות קידוד ובדיקות וכמה שיותר מוצר מהקופסה" ● "בעיקר, הם רוצים שההטמעה של כלי ניהול ה-IT תקוצר מחודשים לשבועות", הוסיף

"הצורך בשמירה על פעילות רציפה של מערך ה-IT ובקיצור זמני התגובה לשינויים בדרישות פנים ארגוניות וחוץ ארגוניות מחייב כיום ארגונים לממש פתרון IT Service Desk פשוט לתפעול ובעל גמישות גבוהה", כך אמר ז'אן מארק ברונויל, מנהל מכירות ITSM באגף התוכנה של HP העולמית.

ברונויל ציין בראיון לאנשים ומחשבים שנערך אתמול (ד'), בעת ביקורו בארץ, כי "פתרון ITSM, ניהול שירותי IT, גמיש ופשוט מאפשר מחד לשמור על איכות גבוהה באספקת השירותים הקריטיים של הארגון אך מאידך לא גורר עלויות כבדות ולא מוסיף מורכבות לניהול הסביבה הארגונית".

לדבריו, "הלקוחות הארגוניים לא רוצים להתעסק בניהול שירותי ה-IT. הם רוצים לעשות כמה שפחות תצורה, כמה שפחות התאמות, כמה שפחות קידוד ובדיקות וכמה שיותר מוצר מהקופסה. בעיקר, הם רוצים שההטמעה של כלי ניהול ה-IT תקוצר מחודשים לשבועות". המניע לכך הוא, ציין, "הצורך בקיצוץ ההוצאות על תפעול ה-IT, הרצון לשנות את הנתון הקבוע זה שנים של הוצאת 70% מתקציב ה-IT על תחזוקה".

"מגמה חזקה היא מעבר לצריכת ניהול ה-IT וניהול שירותי ה-IT בתצורת תוכנה כשירות (SaaS)", אמר ברונויל. הוא ציין ש-"גרטנר (Gartner) וחברות המחקר האחרות מעריכות שבתוך שנתיים, מחצית משירותי ה-IT יהיו במודל זה. כבר כיום, להערכתי, כשליש מהלקוחות הארגוניים מבקשים פתרונות שכאלה. ארגונים קטנים לא רוצים להתעסק עם תשתיות IT וארגונים גדולים בונים עננים בני כלאיים".

ברונויל הוסיף ש-"לפני שלושה חודשים השקנו את HP Service Anywhere – פתרון במודל תוכנה כשירות המסייע לארגונים לשפר את רמת היצרנות וליצור מתאם טוב יותר בין ה-IT לדרישות העסקיות המשתנות. זאת, באמצעות הקמת מרכז שירות (Service Desk) מבוסס ענן, או במודל של תוכנה כשירות. יש לו ממשק משתמש אינטואיטיבי וניתן לפרוס, לנהל ולשדרג אותו בפשטות ובמהירות".

"הפתרון מאפשר קליטה וטיפול בבקשות, מענה לאירועים או תקלות, ניהול שינויים, שיתוף פעולה פנים ארגוני ויצירת קהילות פנימיות", אמר. "כמו כן, הוא מאפשר קיצור של זמני השבתה, בשל תגובה מהירה לאירועים, ושיתוף מידע חוצה ארגון אודות אירועים חוזרים, באמצעות כלי שיתופיות. מתקבלת באמצעותו זמינות גבוהה יותר של שירותי IT, עקב שקיפות טובה יותר של שירותים, יישומים וחומרה לרוחב כל סביבת ה-IT. ניתן להפיק עימו ערך מהיר יותר משירותים חדשים בשל פריסה מהירה, באמצעות כלים גרפיים, ברורים ואינטואיטיביים לשימוש, שהופכים תהליכים מורכבים לפשוטים יותר. כן הוא מאפשר להאיץ את הפריסה, בשל תאימותו לתקני ITIL ומינוף דרכי פעולה סדורות ומוכחות להטמעת מערכות תוכנה וביצוע שדרוגים".

הוא אף התייחס למתחרים של HP בתחום ניהול שירותי ה-IT ואמר, כי "BMC הם יריבי המפתח שלנו, אבל אנחנו טובים יותר. הפתרון שלהם מאוד מגזרי ונקודתי בעוד שלנו יש מענה כולל למגוון ארגונים במגזרי תעשייה שונים ובגדלים שונים, עם גמישות ויכולת גידול. את CA אנחנו רואים הרבה פחות". ברונויל ציין ש-"אנחנו מבחינים בשחקן חדש, Zendesk, שמספק אף הוא פתרון של תוכנה כשירות. באחרונה הטמיעה הרכבת הרוסית את המוצר שלנו, לטובת יותר מ-4,000 משתמשים".

הוא סיכם באמרו, כי "על מנת להעניק למשתמשים את חווית התמיכה הטובה ביותר, התאמת פתרונות ה-IT Service Desk לשינויים בסביבה הארגונית צריכה להתבצע בקלות ובפשטות. הפתרון שלנו, כיישום שנבנה מיסודו ל-SaaS, מציע ללקוחות מענה עשיר בתכונות, שניתן לפריסה, ניהול ושדרוג בפשטות ובמהירות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים