תוכן שיווקי

אבי הוסיט, מנהל הסיסטם במכבי שירותי בריאות: "הפתרון של חברת איפרוק סולושנס איפשר להגדיל ב-40% את מספר המשתמשים על תשתית השרתים הקיימת"

21/02/2013 15:02

ארגונים הפועלים כיום בסביבות וירטואליות וסביבות שרתי טרמינל מכירים מקרוב את בעיית ה-"תחרות" על משאבי המעבדים והזיכרונות. בראיון עם אבי הוסיט, מנהל הסיסטם באגף מערכות המידע של מכבי שירותי בריאות, הוא מתאר את האתגר ואת הפתרון שפותח והוטמע ע"י חברת איפרוק סולושנס (eProc Solutions) אותו בחרו במכבי שירותי בריאות לשיפור ביצועי משאבים בחוות שרתי הטרמינל של הארגון.

מה היה האתגר עמו התמודדתם במכבי שירותי בריאות?
אנחנו מנהלים שתי חוות שרתים בהיקף של כ-100 שרתים התומכים בפעילות של כ-6,000 משתמשים בו זמנית – רופאים ועובדי הארגון. המשתמשים שלנו מצויים בממשק עבודה מול כמעט 2 מיליון מבוטחים, והם דורשים מאגף מערכות המידע לספק להם רמות ביצועים גבוהות, זמינות ויציבות של המערכות. מאידך, אנו גם מחויבים לאתר פתרונות שיאפשרו לנו להתייעל ולחסוך עלויות, ובמקביל ישפרו את ביצועי התשתיות, יגדילו את ה-Capacity ואת כמות המשתמשים על התשתיות הקיימות.

מדוע בחרתם בפתרון של איפרוק סולושנס לניהול ביצועי המשאבים?
הבחירה בפתרון של איפרוק סולושנס הייתה לאחר תהליך של בחינת החלופות הקיימות בשוק. הפתרון של איפרוק סולושנס איפשר לנו לנצל טוב יותר את השרתים הקיימים, להגדיל בצורה משמעותית את מספר המשתמשים על כול שרת, יותר אפשרויות לניהול המערכת, וממשק ניהול והתקנה מאוד פשוטים ומהירים. אנחנו, אנשי התשתיות, במיוחד זקוקים למערכות החוסכות זמן, וזוהי בהחלט מערכת של "שגר ושכח". היא עושה את מה שמצפים ממנה ואף יותר מכך, מבלי שנצטרך להתערב ולהשקיע תשומות. בנוסף, גם בחישובי ROI, הפתרון של איפרוק סולושנס הוכיח את עצמו טוב יותר לעומת פתרונות אחרים.

אילו תכונות נוספות אתה יכול לציין לטובה בפתרון?
תכונה בולטת היא היכולת לשמור על אחוז קטן אך מספק ממשאבי הרשת בעתודה לביצוע פעולות אדמיניסטרציה ותחזוקה, במיוחד במצבים בהם השרת עמוס. התכונה מסייעת לטפל בשרת ללא צורך באתחול מחדש, יכולת הממזערת את מספר הפעמים שאנחנו נאלצים להוציא  שרת מפעולה. כך ביכולתנו לטפל בשרת באופן שוטף תוך חסכון במשאבי העבודה של אנשי התשתיות.

אתם משתמשים בפתרון של איפרוק סולושנס יותר משנה. איך אתה מסכם את ההפעלה של הפתרון על ציר הזמן?
בראייה שנה אחורה ניתן לומר שבאמצעות הפתרון של איפרוק סולושנס הצלחנו להעלות ביותר מ-40% את מספר המשתמשים על שרתי Citrix וה-CockpIT שברשותנו. מדובר על חיסכון אדיר עבורנו. אם נפרוט רק חלק ממרכיבי החיסכון: מדובר בחסכון ברכש שרתים, חשמל, אדמיניסטרציה, תחזוקה, רישוי, שטח רצפה ועוד. חשוב לציין שהפתרון הוא כחול-לבן, הידע להטמעה מצוי בארץ, ושהשירות והתמיכה יעילים וזמינים. בנוסף, איפרוק סולושנס היו קשובים לצרכים הייחודיים שלנו והיו גמישים לבצע תוספות בפתרון ברמה מיידית. הפתרון לא יוצא עם גרסא חדשה פעם או פעמיים בשנה כנהוג בשוק, אלא תוך מתן מענה לדרישות שעלו.

אורן רוזן, מנכ"ל חברת איפרוק סולושנס, מסכם: "הניסיון המצטבר שלנו במגזר הארגוני מלמד שהפתרון מאפשר ליישומים השונים להגיע לביצועים מירביים, תוך הבטחת המשך עבודתן של המערכות הקריטיות לפעילויות הליבה של הארגון. הפתרון מתאים לשימוש בתשתיות השרתים המובילות את השוק, כאשר אנו מקיימים שותפות עסקית וטכנולוגית עם הענקיות של התחום: VMWare, מיקרוסופט ו-Citrix. זו גאווה עבורנו לעבוד עם ארגון ציבורי איכותי כל כך ולדעת שבעזרתנו מקבלים אלפי חולים שרות טוב יותר".

אודות פתרונות איפרוק סולושנס

אירועים קרובים