יאהו! הופכת לחברתית יותר: תשלב תכונות של פייסבוק באתר

בין הפיצ'רים שיתווספו כבר בימים הקרובים: עדכוני חדשות וסימוני "אהבתי" ● מדובר בשדרוג המשמעותי הראשון שיזמה המנכ"ל מריסה מאייר מאז שנכנסה לתפקידה בחודש יולי בשנה שעברה

יאהו! (!Yahoo) תשדרג את אתר החברה ותשלב בו תכונות שמוכרות היטב למשתמשי פייסבוק (Facebook), כמו עדכוני חדשות וסימוני "אהבתי". זהו השדרוג המשמעותי הראשון שיזמה המנכ"ל מריסה מאייר מאז שנכנסה לתפקידה בחודש יולי בשנה שעברה. השדרוג יושק בהדרגה החל מהימים הקרובים, ויכלול שיפורים דומים גם ביישומים המיועדים לטלפונים חכמים ומחשבי לוח.

בהודעה שפרסמה בבלוג אתמול (ד') כתבה מאייר, כי בעקבות השדרוג של אתר יאהו! יוכלו המשתמשים להיכנס עם שם המשתמש והסיסמה שלהם מפייסבוק, ולצפות בתכנים ששיתפו החברים שלהם – ממאמרים וסרטוני וידיאו ועד תאריכי ימי הולדת. "רצינו לשמור על המראה המוכר ובמקביל לאמץ כמה מהפרדיגמות המודרניות של האינטרנט", אמרה מאייר בראיון אתמול לרשת NBC. "אני אוהבת מאוד את עדכוני החדשות – הם אינסופיים, אפשר להמשיך לגלול לנצח".

השדרוג יתווסף לגרסה החדשה והמשופרת של הדואר האלקטרוני של יאהו!, אשר הושקה בחודש דצמבר האחרון. "אין ספק שמדובר בצעד חשוב", אמר סמיט סינהה, אנליסט מפירמת B. Riley Caris. "בדף הבית, שהוא המקום הראשון שאליו מגיעים המשתמשים, נשמר המראה המוכר. נותר לראות מה יהיו ההתפתחויות לאורך זמן. המפתח טמון באופן שבו ישולבו הנתונים של יאהו! ופייסבוק ביחד".

אירועים קרובים