תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | בענן, בנייד, In-Memory, Agile, Operational BI – מה עוד אפשר לבקש?

21/02/2013 15:14

בכנס הרב ממדי הראשון שנערך בישראל, הציגה חברת Top-IT את JEDOX, הפתרון המוביל לשולחנו של מנהל הכספים (Office of the CFO), למדידת ביצועים ארגוניים (CPM) ויישומי BI. מצגת מרשימה של ד"ר לירן אדליסט – מנכ"ל Top-IT, פתחה את הכנס, בסקירה מקיפה על הפריצה הגדולה שעברה החברה בשנת הפעילות החולפת במגוון חברות ומגזרים בארץ, ופרויקטים בחברות גדולות בארה"ב.

לירן הציג את יכולות צוות היועצים המוביל, המשלב יכולות עסקיות וטכנולוגיות המאפשרות לספק ללקוח בזמן קצר חווית משתמש איכותית המותאמת לצרכיו העסקיים. המצגת של לירן הסתיימה בחלוקת מגיני הוקרה לארבע חברות שיישמו פרויקטים נבחרים באמצעות JEDOX  בשנה החולפת: רדימיקס – Office of the CFO, בנק אוצר החייל – Performance Management, ביוקונטקול מדיקל –  Planning, גזית-גלוב – Operational BI, ובהכרזה על העובד המצטיין לשנת 2012 – ירון נוימן, שגם נהנה מזכייה באייפד מיני.

מתיאס קריימר – JEDOX CTO, שהגיע במיוחד לאירוע, חשף את היכולות הייחודיות של המוצר, שמתחיל בפיתוח מהיר באקסל, על בסיס נתונים רב מימדי, מועבר בלחיצת כפתור וללא השקעה נוספת לסביבת ה-WEB וה-Mobile (טלפונים חכמים וטאבלטים), ומאפשר עדכון נתונים מכל מקום. בהמשך הציג מתיאס את קישור המידע למפות של גוגל וכן אפליקציה הניתנת להורדה חינם מ-ITUNE ו-Play Store המאפשרת יישום מהיר וללא פיתוח בסביבת APPS מתקדמת.

ולקינוח, לאחר שחזינו בחברה מובילה ומוצר מוביל, עברנו לצפייה בסרט בטכנולוגיה מובילה 4dx ונהנינו מחוויה ייחודית רב חושית.

מידע נוסף על הכנס ניתן לקרוא בכתבה הבאה.
מידע נוסף על החברה והמוצר, ניתן לקבל באתר החברה.
לצפייה בתמונות מהכנס לחצו כאן.

אירועים קרובים