לקראת הנפקה: טוויטר נפתחת לתוכנות לניהול פרסום

ממשק ה-API למודעות יאפשר למפרסמים לקשר את תוכנותיהם לניהול פרסום, דוגמת אלו של Salesforce ואדובי - לחשבון הטוויטר ● מדובר בצעד נוסף שנועד לבסס את מעמדה של טוויטר בתחום הפרסום באינטרנט, לקראת ההנפקה הראשונית של מניות לציבור

רגע עם טוויטר

טוויטר (Twitter) הכריזה אתמול (ד') על פתיחת הפלטפורמה לתוכנות מצד שלישי לניהול פרסום. מדובר בצעד נוסף שנועד לבסס את מעמדה של החברה בתחום הפרסום באינטרנט, לקראת ההנפקה הראשונית של מניות לציבור.

ממשק ה-API למודעות יאפשר למפרסמים לקשר את תוכנותיהם לניהול פרסום לחשבון טוויטר, על מנת לנהל את המודעות בפלטפורמה של הרשת החברתית באופן אוטומטי. בטוויטר ציינו, כי ההטמעה תכלול תוכנות פרסום של Salesforce ואדובי (Adobe Systems), וכן של Hootsuite ,SHIFT ו-TBG Global. "ממשק API יאפשר למשווקים ליהנות מכלי עבודה רבים יותר להעברה של המסר הנכון, לקהל הנכון, במחשבים שולחניים ובמכשירים ניידים – בכל סדר גודל", כך על פי ההודעה שפורסמה בבלוג של הרשת החברתית הפופולרית, על ידי מנהלת המוצר אפריל אנדרווד.

בשנת 2013 עתידות ההכנסות של טוויטר מפרסום לעלות בשיעור של 90% ולהסתכם ב-545 מיליון דולרים, כך על פי תחזית שפרסמה eMarketer. עוד ציינה החברה, כי פייסבוק (Facebook) נהנתה גם היא מעלייה מהירה בהיקף ההכנסות מפרסום לאחר שפתחה את הפלטפורמה שלה לתוכנות פרסום מצד שלישי, בשנת 2011.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים