HP חוזרת לעולם הטאבלטים: תציג בתערוכת הסלולר העולמית את סלייט 7

החברה תשיק בתערוכה, שנפתחת היום (ב') בברצלונה, דגם חדש של טאבלט מסדרת הסלייט שלה, שיהיה מבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד ● הוא יכלול מסך 7 אינץ' ברזולוציה של 600X1024 ובטכנולוגיית Crystal clear, זיכרון איחסון של 8 ג'יגה-בייט עם אפשרות הרחבה ושקע מיקרו USB להעברת קבצים ● הסלייט 7 ייצא לשוק באפריל הקרוב ויעלה 169 דולרים, במחיר חדירה

HP חוזרת לעולם הטאבלטים ותציג בתערוכת הסלולר העולמית MWC, שנפתחת היום (ב') בברצלונה, דגם חדש מסדרת מחשבי הסלייט שלה. המחשב החדש, סלייט 7, יבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד 4.1 (Android 4.1) ויהיה בעל מסך 7 אינץ' ברזולוציה של 600X1024 ובטכנולוגיית Crystal clear. הוא ייצא לשוק באפריל הקרוב ויימכר במחיר חדירה של 169 דולרים.

לבד מהמסך, כולל המפרט הטכני של סלייט 7 זיכרון איחסון של 8 ג'יגה-בייט עם אפשרות הרחבה בכרטיס MicroSD ושקע מיקרו USB להעברת קבצים. משקלו הכולל הוא כ-370 גרם. בנוסף, מוטמע בו יישום ePrint של HP, שמאפשר הדפסה מתוך יישומים אחרים.

הטאבלט החדש נחשב זול, בהתחשב בעובדה שרבים מטאבלטי האנדרואיד נמכרים כיום במחיר של 200 דולרים ויותר. HP מקווה שהמחיר הנמוך יסייע לצרכנים לבחור בטאבלט שלה ולכבוש נתח שוק נרחב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים