אודי ויזנר, מנכ"ל וריפון ישראל, התפטר; דן סופר ימלא את מקומו

ויזנר התפטר מהתפקיד לאחר שנה, במקביל להודעה שהוציאה החברה על שינויים נוספים בהנהלתה ● שמחה גנדלמן ימונה למנהל החטיבה המסחרית של החברה ויוסי אביטל - למנהל החטיבה הקמעונאי ● השינויים מבוצעים כהיערכות מחדש לקראת ההתפתחויות הצפויות בעולם התשלומים האלקטרוניים והתחלת עידן ה-mPay, כמו גם בעקבות מצב החברה ,שהודיעה שלא תעמוד בתחזיות האנליסטים ברבעון הראשון של השנה

שינויים בצמרת וריפון ישראל: אודי ויזנר, מנכ"ל החברה, הודיע באחרונה על התפטרותו, לאחר שכיהן בתפקיד במשך כשנה. החברה מינתה במקומו לתפקיד את דן סופר, המכהן כסגן נשיא בווריפון העולמית ואחראי על הפיתוח העסקי, המיזוגים והרכישות באירופה ובאסיה.

ויזנר כיהן בתפקידי ניהול בכירים בווריפון, פרט לתפקיד המנכ"ל. הוא הודיע על סיום תפקידו במקביל להודעה שהוציאה החברה על שינויים שהיא מבצעת בצמרת הסניף הישראלי ובמבנה הארגוני שלה. בין היתר, היא הקימה מועצת מנהלים חדשה, שבראשה יעמוד רוני אטון ושתפעל לקידום היעדים והמטרות אותם הציבה וריפון לעצמה.

בנוסף, החברה הודיעה על מינויו של שמחה גנדלמן למנהל החטיבה המסחרית שלה. גנדלמן עסק בשנה האחרונה בפיתוח עסקי של שירותים מנוהלים באירופה ובאסיה. כמנהל החטיבה הקמעונאית של החברה ישמש יוסי אביטל, שכיהן עד כה כמנהל המכירות של החטיבה.

בראיון לאנשים ומחשבים אמר ויזנר, כי "אני פורש בסיפוק רב לאחר שלוש שנות עשייה מהנה בווריפון. שמחתי להיות חלק ממהפכת הדור החדש של  המסופונים והחדרת פלטפורמת VX החדישה לשוק – מה שקידם מאוד את מעמדה של וריפון. כמו כן, הכנתי את החברה לקראת עידן התשלומים האלקטרוניים, אם כי הייתה לי השקפת עולם שונה לגבי הדרך שבה וריפון צריכה להיערך לכך".

ההתפתחויות הצפויות בעולם התשלומים האלקטרוניים הן, על פי החברה, הסיבה לשינויים בהנהלתה. השוק בישראל מתחיל להתחמם ושתי חברות כרטיסי האשראי הגדולות, ישראכרט ולאומי קארד, כבר יצאו עם פתרונות סלולריים לתשלומים אלקטרונים. ההערכה היא שבשנתיים הקרובות ייכנסו גורמים נוספים למגרש זה – עובדה שתשפיע על שוק הקמעונאות ותשנה את פניו. צפויה תחרות קשה בתחום, בעיקר בין הרשתות הקמעוניות הגדולות, שאמורות ליישם את הטכנולוגיה.

לדברי לייזי ינאי, נשיא וריפון ישראל וסגן נשיא בכיר בחברה העולמית, "השוק הישראלי עומד בפני שינויים משמעותיים בכל הקשור לסליקת כרטיסי אשראי, לחיבור בין עולם המובייל לתשלומים הסלולריים ולהשתלבותם של אלה ברשתות הקמעונאיות בישראל".

עם זאת, נראה שההיערכות מחדש של וריפון מושפעת גם מהפעילות העולמית שלה, שלא משמחת את המשקיעים. בשבוע שעבר הודיעה החברה, כי היא לא תעמוד בתחזיות האנליסטים להכנסות של 492 מיליון דולרים ברבעון הראשון אלא תגיע ל-424 מיליון. הודעה זו גרמה לצניחה במניות החברה.

עם מינויו למנכ"ל, יעמוד סופר בראשם של 400 עובדי וריפון ישראל, המהווים כ-8% מ-5,000 עובדי החברה ברחבי העולם. הסניף הישראלי של וריפון מהווה מרכז תמיכה בחברה העולמית בתחומי ייצור, פיתוח, IT, כספים, שירות ושרשרת אספקה בינלאומית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים