LG מציגה: שיפוץ כללי לקו מכשירי האופטימוס

החברה הציגה בתערוכת המובייל מספר מכשירים, בהם האופטימוס G פרו – בעל מסך IPS של 5.5 אינץ' ברזולוציה של 1,920 על 1,080 פיקסלים, מעבד ארבע ליבתי של קוואלקום במהירות 1.7 ג'יגה-הרץ ואנדרואיד 4.1.2 ● LG אמנם משאירה "דלת פתוחה" לחלונות פון 8, אך כרגע אינה צופה לה ביקוש גדול – ומביעה מחויבות להצטרף לקבוצת החברות שתשיק מכשירים עם פיירפוקס OS

LG הציגה בתערוכה המובייל MWC בברצלונה את קו מכשירי האנדרואיד (Andorid) שלה ממשפחת האופטימוס (Optimus) בדגמים בכל הרמות. החברה מחלקת את מכשירי האופטימוס שלה לארבע קטגוריות: סדרת G – היקרים והמשוכללים ביותר, סדרת F – שייעודה לפי החברה הוא "4G LTE לכולם", הסדרה הפשוטה יותר – L, וסדרת Vu של טאבלטים.

בין המכשירים שהציגה החברה ניתן למצוא את אופטימוס G פרו, בעל מסך IPS של 5.5 אינץ' ברזולוציה של 1,920 על 1,080 פיקסלים, מעבד ארבע ליבתי של קוואלקום (Qualcomm) במהירות 1.7 ג'יגה-הרץ, וזיכרון RAM של 2 ג'יגה-בייט. המכשיר נושא את מערכת ההפעלה אנדרואיד 4.1.2 (Jelly Bean).

דגמים נוספים הם האופטימוס F7 ו-F5 – מכשירי ביניים בעלי מסך 4.7 אינץ' ו-4.3 אינץ', בהתאמה. שניהם נושאים את מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסה 4.1.1. ל-F7 מעבד דו-ליבתי Snapdragon של קוואלקום במהירות 1.5 ג'יגה-הרץ, וב-F5 מעבד נמוך יותר, במהירות 1.5 ג'יגה-הרץ. מכשירי האופטימוס L3 II, L5 II ו-L7 II מציגים עדכונים למכשירים ברמת החדירה, ואינם כוללים קישוריות LTE. מסכיהם קטנים יותר – 4.2 אינץ', 4 אינץ' ו-3.2 אינץ', בהתאמה.

עוד עולה מן ההכרזות והתצוגה של החברה בתערוכה, כי ליצרנית הקוריאנית אין תוכניות מיידיות להשיק בקרוב מכשירי חלונות פון 8 (Windows phone 8). החברה אמנם משאירה "דלת פתוחה" למערכת ההפעלה של מיקרוסופט (Microsoft), אך כרגע אינה צופה לה ביקוש גדול. "אנו רוצים לתת לצרכנים מה שהם מבקשים", ציין נציג החברה בתערוכה. במהלך השנה האחרונה הציגה LG יחס קריר לחלונות פון, והתמקדה במערכת ההפעלה אנדרואיד. "כאשר יהיו שווקים שיבקשו מכשירים כאלה – אנו נהיה שם", ציין הנציג. מנגד, הביעה LG דווקא מחויבות להצטרף לקבוצת החברות שתשיק מכשירים עם מערכת ההפעלה פיירפוקס OS של מוזילה (Mozilla), אך היא סירבה למסור פרטים נוספים.

הכרזה נוספת של LG בברצלונה היא של רשת אלחוטית בטכנולוגיית אולטרה HD, המאפשרת זרימת נתונים אלחוטית במהירות גבוהה והעברת תוכן מולטימדיה מן הסמארטפונים לטלוויזיה הביתית. בעת ההעברה, תוכן המולטימדיה מותאם אוטומטית לטלוויזיה המקבלת. בנוסף, מערכת ההעברה החדשה דורשת פחות מחצי הכוח שדורשות טכנולוגיות דומות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים