נוקיה השיקה מכשירי חלונות פון שמיועדים לשווקים בינוניים וזולים

לאחר מספר שנים של היעדרות חזרה נוקיה לתערוכת הסלולר העולמית והשיקה ארבעה מכשירים חדשים המבוססים על חלונות פון 8 ● בין היתר, החברה השיקה מכשירים שמיועדים לשווקים באסיה ובאפריקה ולקהל צעיר ומעודכן

נוקיה (Nokia) חוזרת לתערוכת הסלולר העולמית: לאחר כמה שנים של אי פעילות ב-MWC חזרה החברה לתערוכה העולמית, שנפתחה הבוקר (ב'), והסירה את הלוט מארבעה מכשירים חדשים. אלה מרחיבים את היצע מכשירי חלונות פון 8 (Windows Phone 8) של החברה הפינית גם לפלחי שוק בינוניים וזולים יותר.

מכשיר נוקיה 105 הוא הפשוט ביותר מבין הארבעה. הוא כולל מסך של 1.5 אינץ' ומחירו עומד על 15 יורו. המכשיר מיועד לשווקים המתפתחים בסין, אינדונזיה, הודו וניגריה, ומתמקד בשיחות וחיי סוללה ארוכים. אין בו מצלמה, ומאחר שהמסך שלו קטן והוא לא צורך כוח רב, סוללת ה-800 מילי-אמפר שלו מספיקה, על פי נוקיה, ל-12.5 שעות שיחה ו-35 ימים במצב המתנה.

לקהל הלקוחות הצעיר יותר מייעדת החברה את נוקיה 301 – מכשיר בעל מסך 2.4 אינץ' באיכות QVGA ומצלמת 3.2 מגה-פיקסל שמאפשרת צילום פנורמי וצילום בצרורות של חמש תמונות ברצף. לדברי החברה, הסוללה במכשיר תאפשר 20 שעות דיבור ויותר מ-39 ימים במצב המתנה. המחיר שלו עומד על בין 65 ל-85 יורו והוא יגיע לשווקים ברבעון השני של השנה, במגוון צבעים.

מכשיר הלומיה 520 כולל מסך LCD IPS של 4 אינץ' ומצלמת 5 מגה-פיקסל, שמאפשרת גם צילום וידיאו באיכות HD של 720p. הוא כולל זיכרון אחסון מובנה של 8 ג'יגה-בייט עם אפשרות הרחבה של עד 64 ג'יגה-בייט בכרטיס זיכרון. המכשיר יהיה זמין בארצות הברית בסוף האביב או בתחילת הקיץ הקרוב.

בקצה הגבוה בקו המכשירים החדש הציגה החברה את לומיה 720. נוקיה מייעדת את המכשיר הזה למשתמשים צעירים, מעודכנים אופנתית וחברתיים. הלומיה 720 מגיע עם מסך LDC של 4.3 אינץ' ופילטר ClearBlack, שמפחית את הבוהק בצפייה בו מחוץ לבית. הוא תומך בהטענה אלחוטית, כולל מצלמת 6.7 מגה-פיקסל עם עדשת f/9 לצילום בתנאי אור קשים ונורת פלאש LED. כמו כן, יש בו מצלמה קדמית של 1.3 מגה-פיקסל לשיחות HD בסקייפ (Skype), בעלת עדשה רחבת זווית, ואפשרות הרחבה של עד 64 ג'יגה-בייט בכרטיס זיכרון. נוקיה מייעדת את המכשיר לשווקים באירופה ובאסיה והוא יתחיל להימכר ברבעון השני של השנה תמורת בין 249 ל-338 יורו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים