מסתמן: גוגל תציע ערוצים בתשלום ביו-טיוב

קוד ביישום יו-טיוב עבור מכשירי אנדרואיד מרמז כי ענקית החיפוש מניחה את יסודות התוכנה לקראת השקה של ערוצים בתשלום ● מהחברה נמסר, כי "לפי שעה איננו יכולים להודיע על שום התפתחות משמעותית, אך אנו יכולים לאשר כי אנו בוחנים אפשרות להציע ערוצים למנויים בתשלום"

גוגל (Google) תציע ערוצים בתשלום באתר יו-טיוב (YouTube) בעתיד הקרוב? לאחר שבחודש שעבר פורסם לראשונה כי ענקית החיפוש פנתה לחברות תוכן גדולות בהצעות לפתוח באתר יו-טיוב ערוצים בתשלום, התגלה כעת ביישום עבור מכשירי אנדרואיד (Android) קוד שמרמז כי בגוגל מניחים כבר את יסודות התוכנה לקראת השקה של ערוצים בתשלום.

על פי דיווח בבלוג Android Police, מדובר בשתי שורות קוד בגרסה האחרונה של יישום יו-טיוב עבור מכשירי אנדרואיד שמפנות לערוצים בתשלום. שורות אלה כוללות הודעות המציינות, כי "ניתן להירשם לערוץ בתשלום רק מהמחשב", וכי "ניתן לבטל הרשמה לערוץ בתשלום רק מהמחשב".

על פי ההערכות, ערוצי תוכן בתשלום ביו-טיוב יאפשרו לגוגל להציע חלופה לערוצי הטלוויזיה המסורתיים, וליהנות ממקורות הכנסה חדשים. ערוצים אלה יכולים לכלול ספריות של סרטים בתשלום, שידורים חיים ואף תוכניות של סגנון חיים או ייעוץ פיננסי.

בהודעה שפרסמה החברה נמסר, כי "לפי שעה איננו יכולים להודיע על שום התפתחות משמעותית, אך אנו יכולים לאשר כי אנו בוחנים אפשרות להציע ערוצים למנויים בתשלום, שבהם יוכלו המשתמשים למצוא תוכן רב יותר והיוצרים יוכלו ליהנות מאמצעי נוסף להפקת הכנסות מתוכן, מעבר למודלים שאנו מציעים כיום וכוללים השכרה או פרסום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים