תוכן שיווקי

לקראת אירוע | שיחה עם מוטי סדובסקי, חבר ועדת השיווק של לשכת מנתחי מערכות המידע ומנהל השיווק של הכנס

לקראת הכנס השנתי של לשכת מנתחי מערכות המידע בישראל, יום ב', 11.3.13

25/02/2013 14:14

מה הרקע המקצועי שלך ותפקידך בלשכה?
אני בוגר ממר"מ, שירתתי בצבא קרוב ל-10 שנים כמתכנת, מנתח מערכות, ומנהל צוותים ופרויקטים בחיל התקשוב. לאחר שחרורי עבדתי במספר ארגוני High-Tech ובהם התע"א, דיגיטל, פורמולה טכנולוגיות, Sun, SGI, Informatica Israel, וסימנטק. מתפקידי פיתוח וניתוח מערכות עברתי לניהול פרויקטים, יעוץ אסטרטגי להנהלות בכירות, ניהול עובדים, ובעיקר תפקידי מכירות ושיווק. כיום אני שותף בחברת SR יועצים, המתמחה בשיפור תהליכי מכירה לארגונים ומענה מלא ואיכותי בתחומי השיווק והמכירות, בעיקר בארגונים חדשים או כאלו המתמודדים עם שינויים. אני מכיר היטב את השוק הישראלי והפתרונות שבו, ומתנדב לסייע ללשכת מנתחי מערכות בתפקידי שיווק וקידום הלשכה; שמח לקחת משימות בארגון משתנה וליצור משהו חדש.

הכנס השנה הוא בסימן של חידושים. מהם החידושים המרכזיים בעולם ה-IT ואיך יבואו לביטוי בכנס?
הדבר הכי קבוע בשוק שלנו ב-High-Tech הוא השינוי. לשכת מנתחי מערכות המידע החליטה לבצע השנה שינוי הן ביעדיה, הן בקהל החברים שלה, והן בשירותים שהיא נותנת לחבריה. בימים אלו הלשכה עוסקת בהגדרת השינוי שלה ובבניית מיתוג מחודש, יעדים ותהליכי עבודה שיהלמו את  השינוי המתבצע בשוק ה-High-Tech הישראלי. השנה הכנס משנה את אופיו, והתכנים שלו משקפים את החידושים בשוק. מעבר לשיווק ומיתוג הלשכה והכנס, אני גם אחראי על מסלול ההרצאות של המובייל והשילוב שלו עם המערכות הארגוניות. השילוב של מובייל בארגון הוא עצמו חדש, וכולם החלו להשקיע בו משאבים ובונים פתרונות.

מה תפקידו של מנתח המערכות כיום ואיך הוא משתלב במענה לאתגרי ה-IT?
מנתח המערכות בעידן המודרני צריך להכיר את היעדים והתהליכים העסקיים של הארגון, ולנתח כיצד מערכת המידע תיתן מענה למימוש היעדים הארגוניים. מנתח המערכות המודרני צריך להוביל את צוות הפיתוח, ללמוד ממשתמשי הארגון על עסקי הארגון והתהליכים שבו, ולתכנן את מערכת המידע כך שתענה באופן אופטימלי לצרכים, ותהיה מהירה ופשוטה ליישום, גמישה לשינויים, ובעיקר אינטגרטיבית עם מערכות אחרות המהוות חלק מהתהליכים הארגוניים. תפקידו של מנתח המערכות אתגרי מאוד. ניתוח מערכות איכותי יוביל לבניית פתרון המתאים לארגון, כזה שיסייע לו לעמוד ביעדיו העסקיים.

מה תפקידה של לשכת מנתחי מערכות בעידן החדש, ואיך היא נערכת לכך?
תפקידה המרכזי של לשכת מנתחי המערכות הוא לדאוג לאיכות מנתחי המערכות ויכולתם המקצועית, וליצור תקן בתחומי ההכשרה המקצועיים – אקדמיים. הלשכה צריכה לסייע לחבריה מנתחי המערכות להיות בחזית הטכנולוגית, ולסייע להעשירם כל העת בחידושים הנוגעים לתחומם. בארגונים שונים מנתח המערכות הוא גם מנהל הפרויקט, או המוביל הטכנולוגי של צוות הפיתוח וכו'. על הלשכה להציע שירותים שונים למנתחי המערכות, שיאפשרו להם לפעול בסביבה שמשתנה טכנולוגית, עסקית וארגונית, ולתת להם כלים לספק מענה אינטגרטיבי איכותי לכל פרויקט פיתוח אותו הם מובילים.

לרישום לכנס: מחלקת האירועים של אנשים ומחשבים, טל. 03-7330777 | אתר הכנס

אירועים קרובים