תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | במערכת Infor EAM השרטוטים משולבים בכל תהליכי התפעול

25/02/2013 14:38

בכל ארגון קיימים תרשימים, שרטוטים וקבצי AS MADE, אך כמעט ואין משתמשים בהם בתהליכי התפעול בארגון, למרות שהם חיוניים בתהליכים אלו. ב-Infor EAM, המערכת המובילה בתחום התפעול, קיים פתרון מובנה המאפשר ממשק דו כיווני לשרטוטים ושימוש שוטף כולל עדכון השרטוטים מתוך המערכת כחלק אינטגרלי מכל תהליך תפעולי או אחזקתי של הארגון. המשמעות, ה-As Made נשאר עדכני לאורך כל מחזור החיים של הנכסים. יכולת טעינת הנתונים (תג ובלוק) מהשרטוט וכך לטעון את האינוונטר. במקרה ואין קבצים, ניתן להשתמש בצילום/סריקה של השרטוטים.

מודול OpenCAD מציג יכולת גרפית המעשירה את סביבת העבודה במערכת Infor EAM ומאפשרת קבלת החלטות טובה יותר למנהלים ועובדי הארגון. הרעיון העומד במרכז הכלי מושתת על יכולת העברת מידע, הצגתו בזמן אמת ובצורה דו כיוונית בין שרטוטים ומערכת Infor EAM המשמשת כמערכת התפעול והאחזקה. ניתן אף להשתמש בצילומי אוויר או תמונת מפה כבסיס למידע המרחבי הארגוני ולהציג על גביהם את הנתונים הדרושים לתפעול הארגון. המערכת מאפשרת לערוך את השרטוטים ולייצר גרסה מעודכנת על פי השינויים בעולם האמיתי.

שימוש במערכת Infor EAM בשילוב OpenCAD מאפשר:

•    הצגת התראות ויזואליות על גבי השרטוט או מפת המבנה
•    הצגת נתונים מרחביים על חדרים והציוד שבהם
•    אפשרות לשימוש בתמונה כבסיס למידע המרחבי
•    הצגת מפת מחסנים ואיתורים
•    יצירת פקודות עבודה ישירות מהשרטוט הטכני
•    יצוא שרטוט המשולב הוראות עבודה לטכנאי כקובץ pdf, המדגיש את האזור בשרטוט בו יש לבצע את העבודה
•    יכולת תכנון והצגת מסלול תנועת הטכנאי במרחב הארגוני
•    יבוא מידע ישירות משרטוט האדריכלי או הטכני לבניית אינוונטר במערכת האחזקה
•    אפשרות לביצוע Drill Down למעבר בין רמות פירוט שונות של השרטוט.

השימוש ביכולת זו ביכולות שמאפשר מודול OpenCAD משפר את ביצועי הארגון ומשפר את יעילות התפעול בכל הארגונים ללא תלות בתחום העיסוק ולכן המערכת נמצאת בסקטורים מגוונים כגון: בנקאות, ניהול נכסים, מלונאות, בתי חולים, מוסדות חינוך, ומפעלי תעשיה ואנרגיה.

יכולת עריכת שרטוטי ה-CAD ישירות מתוך מערכת ה-EAM ללא צורך ברכישת רישיונות AutoCAD, מקטין את עלות הפתרון לארגון ופותח את עולם השרטוטים בפני משתמשי המערכת התפעולית, שאינם בדרך כלל חשופים למידע גרפי זה וכמובן שימור עדכניות השרטוטים הטכניים של המתקן בתקופת התפעול והאחזקה.

הצגת התראות וויזואלית, יכולת חיפוש בתוך השרטוט והצגת המידע העסקי ממערכת התפעול והאחזקה בצורה שקופה למשתמש מאפשר הרחבת עולם התוכן של התפעול. העבודה במודול זה מתבצעת ללא תקורות ניהוליות, מאפשרת שמירה על עדכניות שרטוטי ה-CAD, ומספקת יכולת תגובה מהירה ונכונה לכל אירוע בין אם מדובר באירוע תפעולי, אחזקתי או בטחוני.

GIV Solutions מייצגת ומיישמת את מערכת Infor EAM בישראל, כולל שילוב מודול OpenCAD. בכנס Infor EAM on the road שנערך ב-19/2/13 בשרתון ת"א, הוצג השימוש במודול ושילובו בתהליכי התפעול והאחזקה.

אירועים קרובים