מוביסק הישראלית מובילה משלחת של 30 איש לכנס הענק בברצלונה

החברה לוקחת חלק בכנס בברצלונה כשותפה עסקית של AirWatch, אשר מקיימת במסגרת MWC את הכנס השנתי שלה, AirWatch Connect 2013, לאלפי לקוחותיה ● לאורך כל השבוע יתקיימו פגישות אישיות בין נציגי הלקוחות הישראליים לבכירי AirWatch ● גדי גילאון, מנכ"ל ומייסד מוביסק: "MWC הוא אירוע מוביל ומכונן בקהילת המובייל והזדמנות להפגיש בין הלקוחות, הספקים והמומחים בתחום"

25/02/2013 17:08

במסגרת ועידת הענק MWC (ר"ת Mobile World Congress), המארחת השנה למעלה מ-70 אלף איש, משתתפת גם משלחת מכובדת של מוביסק (Mobisec) הישראלית, שכוללת כ-30 לקוחות ושותפים עסקיים. מוביסק, המתמחה בתחום ה-Enterprise Mobility, לוקחת חלק בכנס בברצלונה כשותפה עסקית של AirWatch – חברת ה-MDM הגלובלית, אשר מקיימת במסגרת MWC את הכנס השנתי שלה, AirWatch Connect 2013, לאלפי לקוחותיה.

הביתן הענק של AirWatch ממוקם בין שורה של חברות ענק, כגון אינטל (Intel), קוואלקום (Qualcomm), סמסונג (Samsung), יבמ (IBM) ואורקל (Oracle) – וכולל אזורי הרצאות, חדרי ישיבות ומתחם אירוח ענק לאורחי החברה.

ג'ון מרשל, מנכ"ל AirWatch, אמר בשיחה עם אנשים ומחשבים, כי "מוביסק מהווה עבור AirWatch שותף יוצא דופן, אשר תוך מספר חודשים בלבד הצליח לקדם עסקאות אסטרטגיות בשוק הישראלי ולהטמיע את פתרונות Airwatch בקרב מובילות המשק, שאינן מזדהות מטעמי אבטחת מידע. אין לי ספק שמוביסק תמשיך לככב בשוק ה-MDM  הישראלי".

לאורך כל השבוע יתקיימו פגישות אישיות בין נציגי הלקוחות הישראליים לבכירי AirWatch. ביום ד' יערך אירוע בוקר למוזמנים בלבד, בו ישתתפו אורחי המשלחת הישראלית של מוביסק, אורחים ממשרד התמ"ת, מנכ"ל AirWatch ובכירי החברה.

מימין: ג'ון מרשל - מנכ"ל AirWatch, וגדי גילאון - מנכ"ל מוביסק, נציגת החברה בישראל, בביתן הענק של AirWatch ב-MWC. צילום: פלי הנמר

"MWC הוא אירוע מוביל ומכונן בקהילת המובייל והזדמנות להפגיש בין הלקוחות, הספקים והמומחים בתחום", אמר גדי גילאון, מנכ"ל ומייסד מוביסק. "מוביסק גאה לקחת חלק פעיל באירוע ומתחייבת להמשיך לספק לא רק את הטכנולוגיה הטובה ביותר ואת המומחים בתחום, אלא גם להיענות לאתגרים הנוכחיים ולאמץ תהליכים חדשניים בעולם המובייל ואבטחת המידע הארגונית".

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לספרד

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים