אהרון שבי, מתודה: "2013 תעמוד בסימן קיצוץ בהוצאות וחיסכון"

"2013 נראית כשנה בה ארגונים יידרשו להקטין את ההוצאות שלהם ולהיות יותר חסכוניים", אמר שבי, משנה למנכ"ל החברה ● עם זאת, לגבי החברה בה הוא מועסק הביע שבי אופטימיות, לאחר שב-2012 "חווינו התעוררות, זכינו בלא מעט פעילויות"

קיצוץ בהוצאות וחיסכון – אלה תהיינה בין המגמות הבולטות במהלך השנה הנוכחית, כך צופה אהרון שבי, משנה למנכ"ל מתודה.

שבי אמר את הדברים בראיון שנערך במסגרת כנס פורום C3 של אנשים ומחשבים, שהתקיים באחרונה ברומא במלאות 15 שנים לפורום.

לדבריו, "2013 נראית כשנה בה ארגונים יידרשו להקטין את ההוצאות שלהם ולהיות יותר חסכוניים".

נתי אברהמי, מנכ"ל קבוצת יעל. צילום: פלי הנמרעם זאת, לגבי החברה בה הוא מועסק הביע שבי אופטימיות, לאחר שב-2012 "חווינו התעוררות, זכינו בלא מעט פעילויות".

הוא ציין שההמלצה של מתודה ללקוחות היא "עשה פרויקט, עמוד ביעדים, שלוט מבחינת התאימות". "יש לנו תהליכים שמניבים חיסכון של 30% מהעלות השוטפת. השימוש בשירותים שלנו יכול לעזור לארגונים לעבור את 2013 בצורה יעילה וממוקדת, תוך עמידה ביעדים", אמר.

"2013 החלה עבור יעל עם דאגה מסוימת"
נתי אברהמי
, מנכ"ל קבוצת יעל, אמר ש-"2013 החלה עבור יעל עם דאגה מסוימת, עקב קיצוץ במספר הלקוחות שלנו. אנחנו מצפים לראות מה יקרה מבחינת המצב הפוליטי, הגיאו-פוליטי והגזירות הכלכליות שצפוי משרד האוצר להטיל". עם זאת, הוא הוסיף שלמרות ההתחלה הבעייתית, "נכנסנו ל-2013 עם צבר הזמנות מרשים ואני מאמין שנחווה במהלכה גידול".

על 2012 אמר אברהמי, כי "היא הייתה שנה טובה בכל המישורים. בשנה זו עברנו את היעדים שהצבנו לעצמנו – הן בעולם התשתיות, הן במוצרי התוכנה והן במערכות הארכיב של IFN. הקמנו קבוצות העוסקות במיחשוב ענן, Big Data ומובייל. אנחנו שמים דגש על תשתיות ומרכזי שירות".

משה בראונר, מנהל חטיבת האיחסון של HP ישראלהוא ציין שהחברה מונה כיום 900 עובדים וש-"אנחנו בוחנים אפשרות לרכוש חברות השנה".

משה בראונר, מנהל חטיבת האיחסון של HP ישראל, אמר ש-"בשנה החולפת התחלנו להתמקד במוצרי האיחסון חדשים שלנו, מבוססי הרכישה של 3Par , מערכות D2D ומערכות גיבוי לדיסק משולבות תוכנת הגיבוי הוותיקה DataProtector. השנה הייתה מאוד מוצלחת: גייסנו 30 לקוחות ארגוניים חדשים בארץ. אנחנו צופים שהשנה נגייס 40 לקוחות חדשים. בנוסף, נרחיב את ההיצע שלנו בקרב לקוחות קיימים".

לדברי בראונר, "פתרונות האיחסון של HP הם מודרניים, פותחו בעשור האחרון ומתאימים לאתגרי המנמ"ר החדשים, לרבות הטיפול ב-Big Data. זאת, מאחר שהם מתמודדים עם נפחי איחסון שמערכות ה-Legacy לא יכולות להתמודד עימם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים