ZTE השיקה פאבלט עם מסך 5.7 אינץ'

המכשיר החדש, Grand Memo, שכמו כל פאבלט מהווה הכלאה בין סמארטפון לטאבלט, מתהדר במסך HD בגודל 5.7 אינץ' ברזולוציה של 1280X720 פיקסלים ותומך בדור 4 הסלולרי ● מדובר במכשיר דק במיוחד שמבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד ● ה- Grand Memo יושק בתחילה בסין וברבעון השני של השנה הוא עתיד להגיע גם לאירופה

ZTE, יצרנית האלקטרוניקה הסינית, שזוכה בשנה האחרונה להצלחה בקרב הצרכנים ולשיפור בנתח השוק שלה, מצטרפת לחגיגת הפאבלטים (שילוב של סמארטפון וטאבלט). החברה הציגה בתערוכת הסלולר MWC, שנפתחה אתמול (ב') בברצלונה, את ה-Grand Memo – מכשיר שמתהדר במסך HD בגודל 5.7 אינץ' ברזולוציה של 720X1280 פיקסלים ותומך בדור 4 הסלולרי. המכשיר החדש מצטרף לאחיו, ה-Grand S, שהושק בתערוכת CES האחרונה וזכה לביקורות חיוביות.

ה-Grand Memo הוא מכשיר דק במיוחד – כ-8.4 מ"מ – ועל אף שהוא מתקרב למימדיו של ה-Galaxy Note, הוא לא כולל עט סטיילוס. המכשיר החדש נושא מעבד Snapdragon ארבע-ליבתי במהירות 1.5 ג'יגה-הרץ וסוללת 3,200 מילי-אמפר. הוא מבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android) בגרסה 4.1.2 (המכונה Jelly Bean), עטופה בממשק שבנתה ZTE. עוד כולל המפרט הטכני של המכשיר מצלמת 13 מגה-פיקסל אחורית, שמאפשרת צילום וידיאו ב-HD של 1080p, מצלמה קדמית של 1 מגה-פיקסל, זיכרון RAM בנפח 1 ג'יגה-בייט וזיכרון איחסון בנפח 16 ג'יגה-בייט.

המכשיר יהיה זמין בסין כבר בחודש הבא וברבעון השני של השנה יגיע לאירופה. מחירו עדיין לא פורסם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים