מסטרקארד מרחיבה את שירות הארנק האלקטרוני מעבר ל-NFC

החברה חשפה אתמול (ב') בתערוכת הסלולר העולמית MWC את שירות התשלומים הדיגיטלי מבוסס הענן MasterPass ● מדובר בשירות שמאפשר לצרכנים להשתמש בכל כרטיס אשראי או מכשיר נתמך על מנת לבצע קניות באינטרנט באמצעות לחיצה, נקישה או מגע

תוכנית סטארט-אפים של מסטרקארד

מסטרקארד (MasterCard) שיפרה את אסטרטגיית התשלום הסלולרי שלה וחשפה אתמול (ב') בתערוכת הסלולר MWC, שמתקיימת בברצלונה, את שירות התשלומים הדיגיטלי מבוסס הענן MasterPass. מדובר בשירות שמאפשר לצרכנים להשתמש בכל כרטיס אשראי או מכשיר נתמך על מנת לבצע קניות באינטרנט באמצעות לחיצה, נקישה או מגע. הקניות מתאפשרות בתוך החנות ובכל מקום אחר.

MasterPass ממשיך בדרכם של שירותי PayPass Wallet, שהוכרזו באביב 2012 ונמצאים מאז בניסויים בשיתוף סוחרים ומנפיקים ברחבי העולם. הצרכנים יוכלו להצטרף לשירות החדש דרך מוסדות פיננסיים באוסטרליה וקנדה (עד סוף מרץ) ובארצות הברית ובבריטניה (באביב ובקיץ, בהתאמה). השירות החדש יהיה זמין במהלך 2013 בשווקים אחרים ברחבי העולם, בהם בלגיה, ברזיל, סין, צרפת, איטליה, הולנד, סינגפור, ספרד ושבדיה.

חבילת השירותים של MasterPass כוללת שירותי תשלום, שאינם תלויים במקום הימצאו של הצרכן, אם ב-NFC, באמצעות קודי QR, תגים או מכשירים ניידים המשמשים בנקודות המכירה. בכל הנוגע לרכישות מקוונות, השירות מספק לקונים תהליך תשלום פשוט, שבמסגרתו נחסך מהם הצורך להזין את פרטי המשלוח ואמצעי התשלום בכל רכישה. עוד מאפשר השירות לסוחרים, שותפים ובנקים להציע את שירותי הארנקים שלהם ללקוחות. צרכנים יכולים לאחסן בבטחה את פרטי הכרטיס, פנקסי הכתובות ועוד, על גבי שירותי ענן מאובטחים, שמסופקים על ידי גוף שבו הם בוטחים.

יצוין שהארנק לא מוגבל לשימוש במוצרי מסטרקארד בלבד, כך שבנוסף לכרטיסים אלה, צרכנים יכולים להשתמש בכרטיסי אשראי ואמצעי תשלום ממותגים אחרים.

השירות אף יכלול מידע נוסף, דוגמת מצב חשבון עדכני, התראות בזמן אמת, תוכניות נאמנות, הצעות קנייה והטבות שונות.

"כל מכשיר הופך לאמצעי תשלום", אמר אד מקלפלין, הסמנכ"ל העולמי של תחום התשלומים המתפתחים במסטרקארד. "MasterPass מקבץ את כל הדרכים שבהן אנחנו משלמים על דברים – מכרטיסי פלסטיק מסורתיים ועד ארנקים דיגיטליים – ומעניק לצרכנים את היכולת לבצע תשלומים בכל מקום שבו הם נמצאים, באמצעות חוויה אחת פשוטה".

דניאל כהן, מנהל פעילות מסטרקארד בישראל אמר שהחברה "מבקשת לפשט את תהליכי התשלום באמצעות ממשק זהה למכשירים שונים ולשירותים שונים, תוך שימוש באמצעי התשלום הדיגיטלי המועדף על הלקוח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים