איציק שמאי הכהן, סינופיה: "המצב הכלכלי גורם לארגונים לבצע ניהול תשתיות חכם"

"המגבלות התקציביות יובילו לכך שהנושא יצבור תאוצה בשנה הקרובה", אמר שמאי הכהן, מנכ"ל החברה ● לדבריו, "כיום, המנמ"ר נדרש להיות חלק בלתי נפרד מליבת העסקים של הארגון ולספק את הכלים הנכונים שיאפשרו לארגון גישה מהירה למידע, גמישות, ניתוח נתונים בזמן אמת והקצאת משאבים דינמית - הכול בתקציב רזה ובזמן אפסי"

"ארגונים עוברים לניהול תשתיות חכם לאחר שהמצב הכלכלי גורם להם לעשות זאת, עקב מגבלות תקציביות. אני צופה שהשנה, הנושא הזה יצבור תאוצה", כך אמר איציק שמאי הכהן, מנכ"ל סינופיה (Sinopia).

שמאי הכהן אמר את הדברים בראיון שהתקיים בכנס פורום C3 של אנשים ומחשבים, שנערך באחרונה ברומא לציון 15 שנים להקמתו.

לדבריו, "כיום, המנמ"ר נדרש להיות חלק בלתי נפרד מליבת העסקים של הארגון ולספק את הכלים הנכונים שיאפשרו לארגון גישה מהירה למידע, גמישות, ניתוח נתונים בזמן אמת והקצאת משאבים דינמית – הכול בתקציב רזה ובזמן אפסי".

הוא ציין שסינופיה בת העשור היא חברת אינטגרציה שעוסקת במתן פתרונות כוללים בעולמות ליבת תשתיות המיחשוב הארגוני ומספקת פתרונות תשתית בשרתים, וירטואליזציה, רישות, איחסון וניהול מידע. על כלל התחומים הללו נערכות פעולות שו"ב, רציפות עסקית ואבטחת מידע.

מאיר עמור, ממלא מקום מנכ"ל CA ישראל. צילום: קובי קנטורעוד אמר שמאי הכהן, כי "סיימנו את 2012 בגידול בלקוחות ובמחזור המכירות, למרות האתגרים. ענינו על הצורך בניהול תשתיות חכם תחת מגבלות תקציב. אנחנו גורמים לרציפות עסקית מרבית, כך שהמנמ"ר יקדיש פחות מחשבה על התשתית אלא יתמקד בקידום הארגון".

"CA חודרת לאבטחת מידע"
מאיר עמור
, ממלא מקום מנכ"ל CA ישראל, אמר ש-"2012 הייתה שנה מורכבת. היו כמה שינויים מבחינתנו. אנחנו מתחילים לחדור לתחומים נוספים, מעבר למיכון וניהול שירותי המיחשוב, ITSM, ולאבטחת מידע בעידן הסייבר".

"השנה", אמר עמור, "נשנה את התדמית המסורתית שלנו של ניהול תשתיות IT וניטורן. מינוי המנכ"ל החדש של CA העולמית, מייק גרגורי, הוא איתות ברור לכך. גרגורי היה בכיר ב-EDS ובפיפלסופט (Peoplesoft), ובשנים האחרונות היה בחברה מוצלחת בתחום הענן שנרכשה על ידי גוגל (Google)". לדבריו, "ב-2013 נתמקד בעולם הפיתוח ומעבר לייצור, Devops, על בסיס כלי LISA של ITKO. נכסה את תחום הדמיית ושיפור תהליך הפיתוח, נתמקד בעולם זה, לצד הפעילות שלנו במיכון ה-IT וסיוע לארגונים לעבור לענן, וכאמור – אבטחת מידע".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים