HP מכרה את מערכת ההפעלה WebOS ל-LG

במסגרת העסקה רכשה LG את הזכויות על קוד המקור, התיעוד הנלווה, המפתחים, אתרי האינטרנט הרלוונטיים והקניין הרוחני של מערכת ההפעלה, שכולל פטנטים על טכנולוגיות ששולבו בממשק המשתמש שלה ● LG הגישה ל-HP הצעה לרכישת WebOS לאחר שיתוף פעולה שבוצע בין החברות בנוגע אליה

HP הודיעה אתמול (ב'), כי מכרה את מערכת ההפעלה WebOS ל-LG. בכך ויתרה HP על זכויותיה במערכת ההפעלה, שעברה לידיה עם רכישת פאלם (Palm) ב-2010 תמורת 1.2 מיליארד דולרים. בשתי החברות סירבו לנקוב בסכום העסקה הנוכחית.

בכוונת LG ליישם את WebOS בטלוויזיות חכמות שמחוברות לאינטרנט. LG מסרה ששיתפה פעולה עם HP בפיתוח ובהתאמה של WebOS לפני שהגישה הצעה לרכישה של מערכת ההפעלה.

במסגרת העסקה רכשה LG את הזכויות על קוד המקור, התיעוד הנלווה, המפתחים, אתרי האינטרנט הרלוונטיים והקניין הרוחני של מערכת ההפעלה, שכולל פטנטים על טכנולוגיות ששולבו בממשק המשתמש שלה. ביל וגטה, מנהל התפעול הראשי של HP, מסר שהחברה תותיר בידיה את הפטנטים והטכנולוגיות של שירות הענן של Web OS. הוא ציין ש-"ראינו ב-Web OS נכס ייחודי בשוק".

סקוט אן, הנשיא ומנהל הטכנולוגיה הראשי של LG, אמר שהחברה תשלב את מערכת ההפעלה בשלב ראשון בטלוויזיות החכמות מתוצרתה, "ובהמשך אולי גם במכשירים נוספים".

המפתחים של Web OS ימשיכו לעבוד עבור LG ממשרדי HP בעמק הסיליקון בארצות הברית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים