תוכן שיווקי

לקראת אירוע | גטר טק קיבלה את הנציגות של חברת Rajant בישראל, היצרנית המובילה של רשתות תקשורת לתנאי שטח קיצוניים

26/02/2013 14:06

גטר טק קיבלה את הנציגות של חברת Rajant האמריקאית, יצרנית רשתות תקשורת, ותשווק את מוצריה בישראל. קו המוצרים של החברה, עונה בעיקר על הצורך להקים רשתות אלחוטיות, יציבות ועמידות בסביבות מאתגרות, שיאפשרו ניידות וגמישות. רוב ההתקנות של החברה מותאמות לתחום הצבאי, למתקני כרייה, לחברות רכבות, נפט וגז וכן לרשויות ומצבי חירום.

חברת Rajant הוקמה בשנת 2001, כאשר מייסדי החברה זיהו ליקויים משמעותיים ברשתות קשר אלחוטיות מסורתיות, בעקבות מתקפת הטרור של 11/9. הטכנולוגיה המסורתית לא אפשרה ניידות או התרחבות של רשתות קיימות, ובחברת Rajant חזו טכנולוגיה חדשה ויציבה, שתאפשר לרשתות לגדול, מבלי להתפשר על היציבות שלהן, ותאפשר ניידות אמיתית.

החברה גייסה מעל 300 מיליון דולר והחלה בפיתוח המוצרים, וכיום חברת Rajant מוכרת כחלוצה עולמית בפיתוח רשת יציבה, סקלבילית, קינטית וקלה לפריסה. החברה ביצעה התקנות מאתגרות באזורים בעייתיים במיוחד, והצליחה לספק רשת אמינה, המאפשרת גמישות וניידות. הפתרון של חברת Rajant, שמכונה גם breadcrumbs, מתבסס בעיקרו על בניית רשת המורכבת מנקודות ממסר שחלקן קבועות וחלקן ניידות. תוכנת הניתוב InstaMesh, מאפשרת באופן מיידי חיבורים לנקודות הממסר השונות.

חטיבת התקשורת של גטר טק, המנוהלת ע"י חנוך פורת, מציעה פורטפוליו רחב של פתרונות תקשורת עסקיים וביתיים. גטר טק הינה נציגה בלעדית של מספר מותגים בתחום התקשורת, המהווים יחדיו קו מוצרים מקצה אל קצה.

מוצרי Rajant ומוצרים נוספים בתחום התקשורת, יוצגו בכנס התקשורת השנתי של חברת גטר טק, "תחילת עידן הניידות", שיערך ב-2/5/2013 באולם הכנסים אווניו, אייר פורט סיטי

אירועים קרובים