סמסונג: לא מעוניינים בפיירפוקס OS של מוזילה

אחד ממנהליה הבכירים של יצרנית הסלולר אמר כי סמסונג אינה מעוניינת במערכת ההפעלה של מוזילה ● החברה הדרום קוריאנית מחזיקה באופציות נוספות למערכת הפעלה, בהן אנדרואיד, חלונות פון 8 ו-Tizen

מוזילה (Mozilla) הציגה בתערוכת הסלולר MWC בברצלונה את המכשירים הראשונים שמבוססי על מערכת ההפעלה שלה, פיירפוקס OS, והציגה שיתופי פעולה עם יצרניות מכשירים כמו אלקטל (Alcatel), הוואווי, ZTE ו-LG, כמו גם עם מפעילות סלולר כמו טלפוניקה (Telefónica) ו-AT&T, שהביעו את תמיכתן במערכת ההפעלה שעשויה להתחרות בדואופול של אפל (Apple) וגוגל (Google). אבל דווקא שותפה אחת חזקה כנראה לא מאמינה בפיירפוקס ונעדרת מהחגיגה – סמסונג (Samsung), יצרנית הסמארטפונים המובילה בעולם.

אחד ממנהלי סמסונג הבכירים התבטא בתערוכת הסלולר המתקיימת בברצלונה ואמר, שסמסונג אינה מעוניינת במערכת ההפעלה של מוזילה. למעשה, אין זה מפתיע בהתחשב בעובדה שלסמסונג אופציות נוספות בבחירת מערכות הפעלה. כרגע היא שולטת בשוק מכשירי האנדרואיד (Android), מייצרת מכשירי חלונות פון 8 (Windows Phone 8), ומחזיקה בכיסה את מערכת ההפעלה Tizen כאופציה נוספת ופרקטית למדי. כך, על פי החברה, היא תשיק מכשירי Tizen ראשונים כבר בקיץ הקרוב.

לפי ידיעות שמתפרסמות בעיתונים קוריאניים, סמסונג מתכננת לבטל את מערכת ההפעלה הקניינית שלה BADA ולמקד את מאמצי התוכנה שלה רק במערכת הקוד הפתוח Tizen, שלתוכה תשולב מערכת ההפעלה הקניינית, ולדחוף אותה כדי שתהיה האלטרנטיבה לאלה שאינם רוצים לרכוש מכשיר iOS או אנדרואיד. עם זאת, סמסונג ודאי לא תנטוש בטווח הקרוב את האנדרואיד וחלונות פון, ותמשיך באסטרטגיה של שלוש מערכות הפעלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים