LG מציגה: המטען האלחוטי הקטן בעולם

למרות הקוטר הזעיר של המטען, 6.9 ס"מ בלבד, מספק ה-WCP-300 איזור טעינה רחב פי 1.7 מהמטען האלחוטי של LG מהדור הקודם ● ד"ר ג'ונג-סיאוק פארק, LG: "המטען החדש מספק גם ניידות וגם יכולות טעינה ברמה גבוהה, באמצעות התקן שאינו גדול יותר מתחתית טיפוסית לכוס משקה"

יצרנית האלקטרוניקה LG הציגה היום (ג') בתערוכת MWC בברצלונה את המטען האלחוטי הקטן ביותר בעולם. למרות הקוטר הזעיר של המטען, 6.9 ס"מ בלבד, מספק ה-WCP-300 איזור טעינה רחב פי 1.7 מהמטען האלחוטי של LG מהדור הקודם. הדגם החדש תואם לחיבור מיקרו USB ונועד לספק רמה גבוהה יותר של ביצועים ונוחות שימוש.

המטען החדש עומד בתקן ה-Qi של האיגוד לאנרגיה אלחוטית, שמבטיח שה-WCP-30 תואם את כל הטלפונים החכמים שתומכים בתקן. המטען משתמש בטכנולוגיית השראה אלקטרומגנטית, שמפיקה שדה מגנטי – אשר בתורו מייצר זרם חשמלי להטענת הסוללות בהתקנים המונחים על משטח הטעינה.

"טעינה אלחוטית היא 'הגביע  הקדוש' של נוחות משתמש הטלפון החכם", אמר ד"ר ג'ונג-סיאוק פארק, נשיא ומנכ"ל חטיבת התקשורת הסלולרית של LG. "עם ה-WCP-30, מסוגלת LG לספק גם ניידות וגם יכולות טעינה ברמה גבוהה באמצעות התקן שאינו גדול יותר מתחתית טיפוסית לכוס משקה".

כבר כיום כוללים כמה מכשירים של LG, כמו ה-נקסוס 4 (Nexus 4), תמיכה מובנית בטעינה אלחוטית, המבטלת את הצורך לרכוש כיסויים נפרדים. LG מאמינה שתמיכה מובנית בטלפונים החכמים הבאים תהיה הפיתוח הקריטי ביותר בהתקדמות הפיכת הטעינה האלחוטית לתקן בתעשייה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים