דורו בברצלונה: שני מכשירים חדשים המיועדים לגיל הזהב

היצרנית השוודית הציגה בתערוכת המובייל את Doro Secure 681, הכולל מגוון שירותי טיפול עבור הקהל המבוגר באמצעות סדרת חיישנים המספקים יכולת התרעה מפני עשן, שיטפון וסכנות ביתיות נוספות ● מכשיר נוסף הוא Doro PhoneEasy 622, הכולל כלי לניהול המאפשר שליטה מרחוק על התוכן והגדרות המכשיר באמצעות פורטל מאובטח

דורו (Doro) השוודית, שמייצרת טלפונים סלולריים ידידותיים למשתמש המותאמים לגיל הזהב, השיקה אתמול (ב') בתערוכת הסלולר MWC בברצלונה שני מכשירים חדשים. דורו מיוצגת בארץ בלעדית על ידי אקסל טלקום, ומכשיריה נמכרים אצל מפעילות הסלולר ובחנויות.

מכשיר Doro Secure 681 כולל מגוון שירותי טיפול עבור הקהל המבוגר בבית ומחוצה לו, ומספק לו ולקרוביו תחושת ביטחון רבה יותר. באמצעות סדרת חיישנים המוטמעים במכשיר, הוא מאפשר, בין היתר, הגנה מפני נפילות בבית ומחוצה לו, וכן התרעה בבית מפני עשן או שיטפון הנגרם מהשארת ברז פתוח או תקלה. בצורה זו מספק המכשיר עבור אנשים הנזקקים לתמיכה טיפולית חופשיות רבה יותר, כמו גם ביטחון.

מכשיר Doro PhoneEasy 622 מאפשר לבני גיל הזהב ליהנות בצורה קלה ופשוטה ממכשיר מודרני, המצויד במגוון טכנולוגיות חכמות. באמצעות עיצוב מיוחד, פונקציות חכמות ושירותי ענן, מאפשר המכשיר החדש לגשר על הפערים הדיגיטליים בין הדורות. כך, לדוגמה, כולל המכשיר את כלי הניהול מרחוק Manager Doro Experience, המאפשר שליטה מרחוק על התוכן והגדרות  המכשיר באמצעות פורטל מאובטח, אם על ידי המשתמש או על ידי קרוב משפחה/מכר של בעל המכשיר. בצורה זו אפשר לעדכן מרחוק את שמות אנשי הקשר במכשיר ולשמור ולגבות תמונות הנמצאות על המכשיר, כך שבעל המכשיר יכול ליהנות מחוויית תקשורת עשירה יותר מבלי להיות מודאג מנושאים טכנולוגיים הכרוכים באותן פעולות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים