דיווחים: העדכון הבא של iOS יחסום את כלי הפריצה Evasi0n

נראה כי גרסה 6.1.3 של iOS, שאפל כבר הפיצה בשבוע שעבר בין המפתחים לצורך בדיקה, אינה מאפשרת את התקנת כלי הפריצה הפופולארי ● עם זאת, אחד מיוצרי התוכנה אמר, כי עדיין נותרו במערכת ההפעלה של אפל כמה באגים שיוכלו לספק את הבסיס לכלי פריצה נוסף

נראה שאחד הכלים הפופולאריים ביותר לפריצת מערכת ההפעלה iOS ייחסם בעדכון התוכנה הקרוב של אפל (Apple). גרסה 6.1.3 של iOS, שאפל כבר הפיצה בשבוע שעבר בין המפתחים לצורך בדיקה, אינה מאפשרת את התקנת כלי הפריצה Evasi0n, ומותירה את מי שרוצה לפרוץ את מכשיר ה-iPhone חסר אונים.

בתחילת החודש הופץ כלי הפריצה Evasi0n ואפשר לבעלי מכשירי iPhone, נגני iPod ומחשבי iPad חדירה משופרת למערכת ההפעלה במכשיר שלהם. שני היתרונות העיקריים למי שהתקינו את כלי הפריצה, הם האפשרות לערוך שינויים בבסיס תוכנת מערכת ההפעלה והתקנת יישומים באמצעות חנויות תוכנה מצד שלישי, שאינם נמכרים ב-App Store של אפל.

כלי הפריצה רשם שיאים בהיותו תוכנת הפריצה שהורדה הכי מהר אי פעם. אפל, כידוע, אינה מעודדת את השימוש בה, באומרה שהיא עלולה לגרום לאי יציבות של מערכת ההפעלה והיישומים. גם בעבר הוסיפה אפל טלאים ל-iOS במטרה לחסום את אפשרות ההתקנה של התוכנה, אולם בכלי הפריצה האחרון נוצל חור אבטחה בתוכנת אזורי הזמן של אפל – באג שלפי הפרסומים תוקן בגרסה 6.1.3.

למרות זאת, יוצרי Evasi0n עדיין בוטחים באפשרותם לעדכן גם את כלי הפריצה שלהם. אחד מיוצרי התוכנה אמר לפורבס (Forbes), כי עדיין נותרו במערכת ההפעלה כמה באגים שיוכלו לספק את הבסיס לכלי פריצה נוסף.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים