לנובו השיקה קו חדש של טאבלטים בשם IdeaTab

המכשירים החדשים, שמבוססים על מערכת ההפעלה אנדרואיד, יהיו זמינים בישראל החל מאוגוסט, ומחירם ינוע החל מ-999 ש"ח לדגם עם מסך בגודל 7 אינץ', ועד 1,499 ש"ח לדגם ה-10 אינץ'

יצרנית המחשבים לנובו (Lenovo) הכריזה בתערוכת הסלולר העולמית MWC, שנערכת השבוע בברצלונה, על קו חדש של טאבלטים מבוססי אנדרואיד (Android). הקו החדש, IdeaTab, מציע תצורות הפונות למגוון צרכים וקהלים. הטאבלטים יהיו זמינים בישראל החל מאוגוסט, ומחירם ינוע החל מ-999 ש"ח לדגם עם מסך בגודל 7 אינץ', ועד 1,499 ש"ח לדגם ה-10 אינץ'.

S6000 IdeaTab מיועד למשתמשים המחפשים מכשיר לבידור ומדיה חברתית. הטאבלט מבוסס על מעבד מרובע ליבות MTK 8389/8125 במהירות 1.2 ג'יגה-הרץ, ויכול לשמש גם כמכשיר למשחקים ומולטימדיה, בזכות מסך IPS בגודל 10.1 אינץ' וברזולוציה של 1280×800, עם זווית צפייה של 178 מעלות, יציאת מיקרו HDMI ומיקרופון דיגיטלי. ה-S6000 מציע גם תוספות להגברת הקישוריות וכולל +HSPA אופציונלי וסוללה חזקה, המאפשרת יותר משמונה שעות של גלישה רציפה. כל המפרט הזה ארוז במסגרת דקה (8.6 מ"מ) וקלה (560 גרם).

A3000 IdeaTab, הכולל מסך בגודל 7 אינץ', מבוסס על מעבד MTK מרובע ליבות במהירות 1.2 ג'יגה-הרץ, ומיועד למשחקים, וידיאו, שיתוף תמונות וגלישה באינטרנט. המכשיר מצויד במסך IPS ברזולוציה של 1024×600, שוקל פחות מ-340 גרם ועוביו 11 מ"מ בלבד. קישוריות +HSPA היא תוספת אופציונלית עבור המכשיר.

A1000 IdeaTab הוא טאבלט המספק חוויית אודיו השמורה בדרך כלל למכשירים יקרים יותר. עם טכנולוגיית דולבי דיגיטל פלוס המוטמעת בתוך המכשיר, ורמקולים קדמיים גדולים במיוחד, מיועד ה-A1000 לאוהבי מוזיקה המחפשים אחר סטודיו נייד למוזיקה וסרטים. הטאבלט מבוסס אנדרואיד בגרסת 4.1 (Jelly Bean), מעבד כפול ליבה במהירות 1.2 ג'יגה-הרץ וזיכרון אחסון פנימי בנפח 16 ג'יגה-בייט, הניתן להרחבה עד 32 ג'יגה-בייט באמצעות כרטיס מיקרו SD.

בנוסף, כל דגמי ה- IdeaTabהחדשים מצוידים ב-Lenovo Mobile Access – שירות המאפשר למשתמשים להתחבר מיידית "מחוץ לקופסה". כך, כאשר המשתמש יפעיל לראשונה את המכשיר, יעלה אייקון המציג את לנובו כספק הגישה. ללא צורך להפעיל תוכנית נתונים מיוחדת, יכול המשתמש להתחיל לגלוש בדפי אינטרנט, לגשת לדואר ולשתף תוכן עם חברים באמצעות גלישה סלולרית או באמצעות Wi-Fi, על פי הגדרותיו. כאשר תסתיים התקופה הראשונית של Lenovo Mobile Access, יקבל המשתמש הודעה לחדש את התוכנית או לבחור בשירות חלופי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים