אסוס: גרסה חדשה של פדפון ופאבלט חדש

יצרנית המחשבים הציגה שני מכשירים חדשים בתערוכת המובייל בברצלונה: PadFone Infinity – מוצר המשלב סמארטפון וטאבלט הנושא מעבד ארבע ליבות ומערכת הפעלה אנדרואיד, ו-Fonepad 7 - פאבלט בעל מסך IPS של 7 אינץ' עם מעבד אטום של אינטל ● עוד הציגה אסוס את טכנולוגיית ה-AOCC - מערך שירותי מיחשוב הענן הפתוח שלה

יצרנית המחשבים אסוס (Asus) חשפה אתמול (ב') בתערוכת הסלולר MWC בברצלונה שני מכשירים חדשים: ה-PadFone Infinity וה-Fonepad 7.

האינפיניטי הוא מוצר המשלב בין סמארטפון וטאבלט, ומדובר בגרסה המחודשת לפדפון 2, שהושק בארץ לפני כחודש. המכשיר החדש נושא מעבד מרובע ליבות חזק וחדש – Snapdragon 600 של קוואלקום (Qualcomm) במהירות 1.7 ג'יגה-הרץ, ומערכת ההפעלה אנדרואיד (Android) בגרסה 4.2. זהו בעצם סמארטפון בעל מסך מגע בגודל 5 אינץ' וברזולוציה של 1,080 על 1,920 פיקסלים, המצויד במצלמת סוני (Sony) באיכות 13 מגה-פיקסל, עם עדשת חמשת האלמנטים f/2.0 לתמונות חדות ואיכותיות במיוחד ויכולת צילום וידיאו HD באיכות 1080p.

עם חיבורו לתחנת העגינה, הופך המכשיר לטאבלט בגודל 10.1 אינץ', המאפשר סנכרון מלא בין השניים וחוסך את הצורך המייגע בסנכרון יזום בין ההגדרות והנתונים בטלפון ובטאבלט. האינפיניטי מגיע עם זיכרון בנפח 64 ג'יגה-בייט, ומאפשר עד 19 שעות שימוש רצופות, או 40 שעות שימוש רצופות בחיבור לתחנת העגינה.

מכשיר ה-Fonepad הוא פאבלט – סמארטפון משולב בטאבלט, עם מעבד  אטום (Atom) של אינטל (Intel), בעל מסך IPS של 7 אינץ' ברזולוציה של 800 על 1,280 פיקסלים שמוטמע בו רכיב סלולרי. עוד הוא כולל מיקרופון מובנה, קישוריות בלוטות' ומצלמה קדמית של 1.2 מגה-פיקסל, ובחלק מהדגמים גם מצלמה אחורית של 3 מגה-פיקסל. הוא יהיה זמין לרכישה בגרסת 8 ג'יגה-בייט או 16 ג'יגה-בייט, עם אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס SD עד 32 ג'יגה-בייט.

ג'וני שין, יו"ר אסוס, מציג לראווה את ה-PadFone Infinity בתערוכה MWC 2013. צילום: יח"צ

עוד הציגה אסוס בתערוכה את טכנולוגיית ה-AOCC – מערך שירותי מיחשוב הענן הפתוח שלה. מיחשוב הענן הפתוח משלב מגוון שירותים מספקים שונים בפלטפורמה של שירות וירטואלי מאוחד, מותאם למגוון מערכות ההפעלה הקיימות ומאפשר שיפור ניכר באופן שבו אנשים משתפים ומאחסנים מדיה. ה-AOCC מאפשר עבודה נוחה ופשוטה עם התקנים מרובים, ומציע גם שירותי עזרה מקוונת לפתרון מגוון רחב של בעיות טכניות. ה-AOCC מציע כיום ארבעה סוגי שירותים שונים: AOCloud, שירותי אחסון קבצים בענן; AOLink, שירות התומך בשירות האחסון ומאפשר גישה נוחה וחלקה לקבצים המאוחסנים בענן; AOStream, יומן אישי לתמונות וקטעי וידיאו; ו-AOHelp, שירות תמיכה ופתרון תקלות מיחשוב נפוצות.

החברה לא מסרה כל מידע על מועדי ההגעה של המוצרים לישראל ועל מחיריהם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים