מארוול הציגה SoC חדשה המיועדת לשימוש במכשירים זולים במיוחד

למרות שמדובר במערכת על שבב שמציעה יכולות המתאימות לקצה העליון של הסמארטפונים והטאבלטים, במארוול מכוונים לתחום המוצרים שעלותם לצרכן נאמדת בכ-100 דולרים ● המערכת מציעה תמיכה בתקשורת דור שלישי באופן מובנה - כולל EDGE ו-HSPA+, תמיכה בבלוטות' בדור הרביעי המעודכן, תמיכה בחיבור אלחוטי כולל תקן 802.11n, ושבב המאפשר עיבוד מבוסס מיקום

הפיטורים נמשכים. מארוול ישראל

מארוול (Marvell) הודיעה על כוונתה להיכנס לשוק המעבדים מרובי הליבות, המיועדים לתקשורת מודרנית חכמה. כך, הכריזה החברה על ה-PXA 1088 – מערכת על שבב (SoC, ר"ת System on a Chip) המבוססת על מעבד ארבע ליבות של ARM בטכנולוגיית Cortex-A7. המערכת מציעה תמיכה בתקשורת דור שלישי באופן מובנה – כולל EDGE ו-+HSPA עבור טלפונים וטאבלטים כאחד, תמיכה בבלוטות' בדור הרביעי המעודכן, תמיכה בחיבור אלחוטי כולל תקן 802.11n, וכן שילוב של שבב המיוצר על ידי החברה לצורך עיבוד מבוסס מיקום.

למרות שמדובר במערכת על שבב שמציעה יכולות המתאימות לקצה העליון של הסמארטפונים והטאבלטים, במארוול דווקא מייעדים אותה לשימוש בפלטפורמות לייצור טלפונים וטאבלטים זולים. לפי החברה, היא מכוונת לתחום המוצרים שעלותם לצרכן נאמדת בכ-100 דולרים.

כדי לאפשר את החיסכון הכספי, תואם ה-PXA 1088 מבחינת החיבוריות ל-SoC הקודמים של החברה – ה-PXA 988 ו-PXA 986, שהיו מבוססים על מעבדי ליבה כפולה. כך, שותפות שעובדות על תכנונים שמבוססים על הדורות הקודמים של מארוול, יכולות פשוט להחליפם בערכה החדשה מבלי לתכנן את המוצר מחדש.

מארוול לא פירטה את המהירות בה יעבדו המערכות החדשות, אך מסרה שהן מסוגלות לקדד ולפענח וידיאו HD באיכות מלאה ולתמוך ב-OpenGL ES 2.0 עבור משחקים תלת-ממדיים ניידים. עוד ציינו במארוול, כי ה-SoC החדשה תואמת באופן מלא לגרסה החדשה ביותר של אנדרואיד (Android).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים