תוכן שיווקי

ONE1 מהדקת קשריה עם SAP ישראל: החברות חתמו על הסכם אסטרטגי המרחיב את פעילות ONE1 בעולם ה-ERP של SAP

26/02/2013 16:34

קבוצת One1 וחברת SAP ישראל חתמו על הסכם אסטרטגי המרחיב ומחזק את שיתוף הפעולה ביניהן בתחום ה-ERP. על פי ההסכם, One1 תציע ללקוחותיה סל מקיף של פתרונות מבית SAP לצד שירותים הכוללים מכירת רישיונות, ביצוע פרויקטים ומתן תמיכה מקצועית על פי SLA (רמת שירות).

One1 רואה בפעילות SAP אחד ממנועי הצמיחה האסטרטגיים שלה, ולצורך כך רכשה את אקסאקט (Xact Soft), חברת יעוץ וניהול פרויקטים המתמחה בסל פתרונות SAP, שמהווה כיום את זרוע ה-SAP שלה. אקסאקט מעסיקה כמאה יועצים מוסמכי SAP, המלווים את הלקוחות בתהליך היישום וההטמעה, תוך שילוב הניסיון והמומחיות של אקסאקט עם מתודולוגיות העבודה המוכרות של ONE1 בתחום ניהול הפרויקטים. בין לקוחות אקסאקט נמנים צה"ל, משטרת ישראל, התעשייה האווירית, בנק ישראל, צים, מגדל, מזרחי-טפחות, ישראכרט, בזק, סלקום, פז, שטראוס ועוד.

סתוית נבון, מנכ"לית SAP ישראל: "החזון שלנו ב-SAP ישראל הוא להרחיב את שיתוף הפעולה עם לקוחותינו ולספק להם את הפתרונות החדשניים והידע העולמי מבית SAP, אשר יסייע להם בהשגת מטרותיהם העסקיות. ONE1 נמנית על הארגונים המובילים והמקצועיים בארץ בתחום פתרונות מחשוב ארגוניים, והחבירה שלנו אליה, מהווה נדבך משמעותי בהגשמת חזוננו".

שי אוזון, מנכ"ל ONE1, אמר כי "ONE1 היא חברה צומחת ויציבה, בעלת הבנה עסקית בעולמות ה-ERP ומובילת התחום בישראל. החיבור שלנו עם SAP, שעתה הופך למעמיק ואסטרטגי יותר, מאפשר לספק ללקוחות מענה מקיף ומדויק בהתאם לצרכים ודרישות פרטניות. ההשקעה בפעילות זו כבר הוכיחה עצמה לשני הצדדים, ואני צופה כי היא תגבר כבר ב-2013 ובוודאי בשנים הקרובות".

שני אנקוריון, מנכ"לית אקסאקט: "אנו עובדים  עם ארגונים בגדלים שונים, ומציעים זריזות של חברה קטנה, מנוסה ומקצועית, עם גב של קבוצה ותיקה וגדולה. ההסכם הנוכחי מרחיב את יכולותינו, אך גם דורש מאיתנו להמשיך ולעמוד ברמת הביצועים הגבוהה אליה הורגלו לקוחותינו".

אירועים קרובים