דיווחים: ה-Galaxy S IV של סמסונג יתבסס על מעבדים של קוואלקום המתחרה

ההערכות הקודמות גרסו, כי בגרסה הרביעית של ה-Galaxy S ישובץ ה-Octa - מעבד שמונה הליבות החדש של סמסונג, אולם גורמים בחברה עצמה אישרו לאתר SAM Mobile, כי בסמסונג בחרו בסוף ב-Snapdragon 600 של קוואלקום, המציע מהירות של 1.9 ג'יגה-הרץ ● בנוסף, במקום להשתמש בצג ה-AMOLED שלה, עשוי לכלול המכשיר החדש של סמסונג מסך קצה-לקצה באיכות גבוהה מסוג SoLux Display

לא מודיעים לצרכן מראש. סמסונג

ה-Galaxy S IV, המכשיר הבא בסדרת הדגל המוצלחת של סמסונג (Samsung), יתבסס לראשונה על מעבד של חברה אחרת – כך על פי דיווחים שצצו ברשת הבוקר (ג'). במידה והדיווחים יתבררו כנכונים, תשתמש סמסונג במעבד ה-Snapdragon של מתחרתה, קוואלקום (Qualcomm), במקום במעבד החדש שלה מסדרת ה-Exynos.

ההערכות הקודמות גרסו, כי בגרסה הרביעית של ה-Galaxy S ישובץ ה-Octa – מעבד שמונה הליבות החדש של סמסונג, שכולל ארבע ליבות המבוססות על ARM Cortex-A15 לעבודה בעוצמה מלאה, וארבע ליבות המבוססות על ARM Cortex-A7, לעבודה בעוצמה נמוכה. אולם, לפי האתר SAM Mobile, גורמים בחברה עצמה אישרו שבסמסונג בחרו בסוף ב-Snapdragon 600 של קוואלקום, המציע מהירות של 1.9 ג'יגה-הרץ ונמנה על המעבדים החדשים שהציגה החברה לאחרונה.

בנוסף, במקום להשתמש בצג ה-AMOLED שלה, עשוי לכלול המכשיר החדש של סמסונג מסך קצה-לקצה באיכות גבוהה מסוג SoLux Display. הסיבה לבחירה במוצרים חיצוניים אינה ברורה, מציינים באתר, אולם אם הדבר נכון – ייתכן שיש בעיה בייצור המעבד והתאמת טכנולוגיית התצוגה לטלפון החדש.

המכשיר החדש, שיכלול מסך בגודל 4.99 אינץ', יושק ב-14 במרץ. הוא יצויד ב-2 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה ויוצע בגרסאות של 16, 32 ו-64 גי'גה-בייט של נפח אחסון. ה-Galaxy S IV, שצפוי לכלול גם מצלמת 16 מגה-פיקסלים, ייוצר מפלסטיק עם צידי אלומיניום. אורכו צפוי להיות כ-140 מ"מ ועומקו – 7.7 מ"מ בלבד. משקלו יעמוד על 138 גרם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים